انتقاد تند سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از وزیر ورزش

جلال طالبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد سلطانی فر در دوره وزارتش انتقاد کرد و برنامه ریزی دقیق را راه حل چالش های ورزش کشور دانست.

جلال طالبی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دوران حرف و وعده تمام شده است و سلطانی فر باید از تجربه خود و وزرای پیشین استفاده کرده و به جای وعده برای اداره ورزش کشور برنامه ارائه کند.

وی افزود: امروز ورزش کشورمان با چالش های گوناگونی مواجه است و وزیر ورزش دولت دوازدهم باید برای حل هر کدام از این چالش ها و مشکلات برنامه داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سلطانی فر چه برنامه هایی برای پیشرفت و شکوفایی ورزش ارائه می کند.

درخشان چون بیکار بود سرمربی نفت شد

سرمربی اسبق تیم ملی همچنین درباره حضور حمید درخشان در نیمکت تیم نفت تهران عنوان کرد: به نظر می رسد پس از جدایی علی کریمی از نفت، حمید درخشان به دلیل اینکه بیکار بود و چند سال روی نیمکت هیچ تیمی حضور نداشت برای پایان دادن به دوران بیکاری اش به نفت آمده است.

وی افزود: نفت تهران سال گذشته نیز از مشکلات مالی رنج می برد و افراد زیادی از این باشگاه طلبکار هستند. البته تنها نفت تهران نیست که به کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته خود بدهکار است، تقریبا همه باشگاه ها بدهی های کلانی به بار آورده اند.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 ادامه داد: بدهی های برخی از باشگاه ها از 10 سال پیش تاکنون انباشته شده و مشخص نیست این بدهی ها چه زمانی قرار است پرداخت شوند؟ برای ایجاد تغییر در فوتبال ایران، مدیران باید برنامه، تفکر و صداقت را جایگزین پول های بادآورده و بی حساب کرده و از ولخرجی و ریخت و پاش جلوگیری کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در دو هفته گذشته لیگ هفدهم گفت: تیم های پرسپولیس،پدیده و سایپا تاکنون نسبت به سایر تیم ها بازی با کیفیت تری از خود به نمایش گذاشته اند و دو تیم سپاهان و استقلال انتظارات را بر آورده نکردند.

وی ادامه داد: البته تیم استقلال فصل گذشته نیز در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نکرد اما به تدریج روند صعودی اش را آغاز کرد و در نهایت جایگاه دوم جدول لیگ را به خود اختصاص داد.

طالبی با تمجید از زوج خط حمله تیم پرسپولیس عنوان کرد: مهدی طارمی و گادوین منشا دو مهاجم برتر لیگ هستند که فصل گذشته نیز بر سر آقای گلی با یکدیگر رقابت داشتند، کمی زمان می برد تا منشا با تفکرات برانکو و شیوه بازی تیم پرسپولیس آشنا شود. اگر طارمی در زدن ضربات آخر دقت کند و منشا با سایر بازیکنان هماهنگ شود پرسپولیس در فصل جاری از بابت خط حمله اش نگرانی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

اظهارات طالبی در مورد وزیر ورزش و جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار