مشهد؛

صدور مجوز برای همه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی

صدور مجوز بدون محدودیت برای هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش بدون زمان و با بالاترین سرعت ممکن انجام می شود .

صدور مجوز برای همه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سعید صالح رئیس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اعلام این خبر گفت: برای توسعه متوازن نظام آموزشی کشور در استان ، صدور این مجوزها  بدون محدودیت و بدون زمان و با بالاترین سرعت ممکن  انجام می‌شود.

 
 
وی گفت : صدور موافقت اصولی برای مدارس غیردولتی، به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و نواحی تفویض شده مربوط می‌شود و ناحیه به تناسب نیاز‌های خودش می‌تواند موافقت اصولی داشته باشد.
 
رئیس مدارس غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در این مدارس برای هدایت تحصیلی ۴ اولویت برای دانش آموزان مشخص شده است که بدون محدودیت زمانی و در صورتی که شرایط خاص را داشته باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شهریه مدارس غیردولتی از اوایل تابستان ابلاغ شده و همه مدارس غیردولتی باید پوستر شهریه را نصب کنندو این مدارس  شهریه تایید شده و تعیین شده دارند 


صالحی گفت: چشم انداز ما برای ۴ سال آینده استان و کشور طبق برنامه ششم توسعه، باید ۱۵ درصد دانش‌آموزان در قالب مدارس غیردولتی تحصیل کنند و ما در استان خراسان رضوی به حدود ۱۰ درصد رسیدیم و در کشور حدود ۱۱ درصد است.

وی افزود: امسال برای مدارس بالای ۳۰ دانش آموز، یک معلم از طرف آموزش پرورش اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام// ف. م
 
 

 

الزام نصب شهریه در همه مدارس غیر دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.