19 مردادماه؛

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن این اداره، فردا 19 مرداد در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در این خصوص گفت: مراسم افتتاحیه بخش آوایی مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه با رقابت 360 شرکت کننده در 2 بخش آقایان و بانوان در شرکت گاز خوزستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه مسئولان استانی به منظور شرکت در این مراسم قرآنی دعوت شده‌اند، اذعان داشت: قاری مراسم افتتاحیه قاسم مقدمی است، اجرای گروه تواشیح و سخنرانی یکی از مسئولان از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
شویع‌نژاد اظهار کرد: ۳۶۰ شرکت‌کننده در 2 بخش آقایان و بانوان بالاتر از ۱۸ سال، از ۱۵ شهر استان در این مسابقات شرکت دارند، این مسابقات در 8 رشته تدوین شده که در هر رشته 3 نفر از هر شهر حضور دارند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در ۱۹ و ۲۰ مردادماه بیان داشت: این مسابقات در 2 بخش بانوان و آقایان به ترتیب به میزبانی تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز و شرکت گاز خوزستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/گ

مسابقات قرآن در خوزستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.