رییس کل دادگستری گلستان:

خلیج گرگان در خطر است /امکانات و اقدامات استانی جوابگوی نجات خلیج گرگان نیست

رییس دادگستری گلستان خواستار کمک همه جانبه مسوولین برای نجات خلیج گرگان شد.

خلیج گرگان در خطر است /امکانات و اقدامات استانی جوابگوی نجات خلیج گرگان نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان صبح امروز در گردهمایی دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های کشور که با حضور دادستان کل کشور در گلستان آغاز شد، گفت: ۲۶۰ قاضی در استان گلستان فعال هستند که وظیفه رسیدگی به پرونده‌ها در استان را بر عهده دارندو در موضوع پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان جز رتبه‌های برتر کشور را داریم.

در موضوع پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان جرء رتبه‌های برتر کشور را دارد و به شکر خدا بیش از ۱۴ درصد در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۴ کاهش ورودی داشته‌ایم که ۲۰ هزار پرونده در سال گذشته کاهش پرونده‌های ورودی را داشته‌ایم.


هاشمیان با اشاره به کاهش جرایم خشن، ضرب و جرح و جرائم مهم تاکید کرد: دو هزار و ۶۰۰ فقره پرونده از سابق با تلاش قضات استان به اتمام رسیده است.


وی تاکید کرد: ۵۰ درصد پرونده‌هایی که به واحد‌های صلح و سازش ارسال کردیم مختومه و صلح و سازش شد که نقش اقوام مختلف در استان و ریش سفیدان این اقوام بسیار موثر بوده است.


هاشمیان گفت: خلیج گرگان در خطر است و امکانات و اقدامات استانی جوابگوی نجات خلیج گرگان نیست و همانطور که همه بسیج شدیم دریاچه ارومیه نجات پیدا کرد وضعیت خلیج گرگان خیلی بد و در خطر قرار دارد و این خلیج در معرض خشک شدن است.


وی تاکید کرد: جلسات متعددی در سطح استان برگزار، اما تاثیر لازم را نداشت و خطرات زیست محیطی برای این منطقه به طور کامل با خشک شدن خلیج گرگان احساس می‌شود.

 انتهای پیام / ا

تلاش برای نجات خلیج گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.