اظهارات‌ توهین‌آمیز مشاور ترامپ: کره شمالی سرزمین «لی‌لی‌پوت‌ها» است

سباستین گورکا امروز با توهین به مردم کره شمالی، اظهار داشت واشنگتن به پیونگ‌یانگ باج نخواهد داد.

اظهارات‌ توهین‌آمیز مشاور ترامپ: کره شمالی سرزمین «لی‌لی‌پوت‌ها» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، سباستین گورکا، مشاور کاخ سفید، امروز (سه‌شنبه)، در گفتگو با فاکس بیزنس، به کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی هشدار داد صبر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را محک نزند. گورکا در اظهاراتی توهین‌آمیز و با مقایسه توانایی‌های پیونگ یانگ و واشنگتن، گفت: کره شمالی سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها است.

مشاور ترامپ در ادامه با اشاره به آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای کره شمالی افزود اینگونه اقدامات باج‌خواهی است و ما به کسی باج نمی‌دهیم. کره شمالی و رهبر کره شمالی نباید (صبر) این رئیس جمهور (ترامپ) را محک بزنند.

در ادامه گزارش آمده است: شورای امنیت سازمان ملل متحد روز شنبه (14 خردادماه) در واکنش به آزمایش اخیر موشکی کره شمالی و پرتاب یک فروند موشک بالستیک قاره‌پیما از سوی این کشور، قطعنامه پیشنهادی آمریکا را برای وضع تحریم‌های جدید علیه پیونگ یانگ تصویب کرد. شایان ذکر است که چین و روسیه با تصویب این قطعنامه مخالفتی نکردند. کره شمالی نیز تحریم های جدید سازمان ملل را نقض حاکمیت این کشور خواند و تهدید کرد در واکنش به این تحریم‌ها، درس سختی به آمریکا خواهد داد.

تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره و استقرار سامانه موشکی تاد متعلق به این کشور در کره جنوبی باعث تشدید تنش‌ها در این منطقه پرمناقشه شده است. پیونگ یانگ نیز در واکنش به اینگونه اقدامات تحریک‌آمیز واشنگتن شمار آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای خود را افزایش داده است. اختلافات میان پیونگ یانگ و واشنگتن پس از روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ در آمریکا تشدید شده است.

 

بیشتر بخوانید؛

تحریم‌های جدید شورای امنیت علیه کره شمالی

 بیانیه وزارت خارجه کره شمالی: پیونگ‌یانگ آماده است به آمریکا درس سختی بدهد

 

انتهای پیام/


توهین و هشدار سباستین گورکا به کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
ترامپ روانی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
راستی .قش .قش.قش.قدشان کوچک است وچهرشان آدم را یاد کارتن لیلی پودها می اندازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
ترامپ دلقک
آخرین اخبار