مرد تمام نشدنی تنیس، 36 ساله شد +عکس

راجر فدرر قهرمان اسطوره ای تنیس سوئیس تولد 36 سالگی خود را جشن گرفت.

مرد تمام نشدنی تنیس 36 ساله شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ورزش تنیس به عنوان یکی از سنگین ترین ورزش ها از نظر میزان انرژی و ورزیدگی لازم یاد می‌شود ، به طوری که  اکثر قهرمانان آن به سرعت از اوج کنار میروند .

اما در این میان یک تنیسور اسطوره ای به نام راجر فدرر همه این قوانین نانوشته را نقض کرده است و در میانه دهه چهارم عمرش نیز در بین چهار تنیس باز برتر جهان حضور دارد.

فدرر رکورد بیشترین مدت حضور در صدر رده بندی برترین تنیسورهای جهان را با 302 هفته که 237 هفته آن به طور متوالی بوده است، در اختیار دارد.

از رکوردهای دیگر او میتوان به فتح 19 گراند اسلم تنیس و 8 قهرمانی در مسابقات تنیس ویمبلدون به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات در این رشته اشاره کرد، که 5 دوره از قهرمانی های ویمبلدون نیز متوالی بوده است.

راجر فدرر در تاریخ 8 اگوست 1981 در روستایی نزدیک بازل سوئیس به دنیا آمد و اکنون 36 سالگی اش را در حالی جشن گرفته  که تنها افتخار کسب نکرده اش مدال طلای المپیک است؛ عنوانی که در المپیک 2012 لندن فقط یک قدم با آن فاصله داشت ولی اندی ماری انگلیسی او را محروم کرد.

در ادامه تصویر این بازیکن پرطرفدار تنیس را در حال خوردن کیک تولدش مشاهده کنید.

مرد تمام نشدنی تنیس 36 ساله شد +عکس

انتهای پیام/

جشن تولد 36 سالگی اسطوره تنیس جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.