کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزرای کشور و اطلاعات هفته آینده به کمیسیون شوراها می‌آیند

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: هفته ‌‌آینده چند تن از وزرا به کمیسیون خواهند آمد که اولویت با وزرای کشور و اطلاعات است.

وزرای کشور و اطلاعات هفته آینده به کمیسیون شوراها می‌آیندسیدحمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در کمیسیون شوراها دو موضوع اصلاحات قانون مواد مخدر و تشکیل شورای خانواده مطرح شد، البته کمیسیون شوراها در این دو موضوع به عنوان کمیسیون فرعی مطرح است.

 نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: در موضوع اصلاحات قانون مواد مخدر کمیسیون حقوقی و قضایی، کمیسیون اصلی است و دو ماده از این قانون که به کمیسیون شوراها مربوط می‌شود در جلسه امروز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: در خصوص تشکیل شورای خانواده نیز کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون شوراها و امور داخلی کمیسیون فرعی است که 4 مورد از مواد این موضوع به کمیسیون شوراها مربوط می‌شود که پس از بررسی دو ماده حذف و دو ماده دیگر پس از اصلاحات به تصویب رسید.

 کاظمی در بخش پایانی سخنانش در خصوص مهمانان این کمیسیون خاطر نشان کرد: در جلسه امروز هیچ مهمانی حضور نداشت اماهفته آینده چندتن از وزرا مهمان کمیسیون خواهند بود که اولویت ما با وزرای کشور و اطلاعات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار