والیبال قهرمانی زنان آسیا 2017 – فیلیپین

برهانی: گرفتگی عضله‌ام رفع شده و آماده‌ام/ بازی فردا فینال محسوب می‌شود

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: بازی با چین تایپه به نوعی بازی فینال تیم ما محسوب می‌شود و امیدواریم با پیروزی ما به پایان برسد.

مائده برهانی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت گرفتگی‌ عضله كه بعد از تمرینات تیم ملی بانوان در ایران دچارش شده بود،گفت: بعد از سفر ویتنام كه سفری طولانی بود با گرفتگی عضله كمر مواجه شدم. سفر ویتنام بسیار طولانی بود و علاوه بر آن بعد از رسیدن به ایران راهی اصفهان شدم و همین مسافت‌های طولانی منجر به این آسیب جزیی شده بود.

او تصریح كرد: بعد از دو روز استراحت به شرایط خوبی رسیدم. دیروز تمرین كردم و امروز هم در بازی دوستانه حضور داشتم. به كمك دكتر سروش،پزشک تیم با سوزن‌درمانی به شرایط ایده‌ال سلامتی دست پیدا كرده‌ام و به امید خدا فردا به میدان می‌روم.

برهانی درباره دیدار تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل چین تایپه گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و در تلاشیم با پیروزی در آن مسابقه بتوانیم وضعیت خودمان را در جدول در شرایط خوبی قرار داده و در ادامه مسابقات با خیال آسوده به میدان برویم.

پشت خط زن ملی‌پوش تیم بانوان ایران افزود: درباره اینكه مقابل چین تایپه به پیروزی می‌رسیم یا نه نمی‌توان اظهار نظری كرد. روز سختی داریم و می‌رویم كه بهترین بازی خود را ارائه دهیم و به امید خدا با بهترین نتیجه ممكن بازی را ترک كنیم.

انتهای پیام/

آسیب‌‌دیدگی لژیونر ملی‌پوش بانوان ایران جدی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار