یاسوج؛

بزرگترین کمپین "نه به ریختن زباله" در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین کمپین "نه به ریختن زباله" در یاسوج با حضور اعضای شورای اداری استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: انتظار می‌رود عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بزرگترین کمپین "نه به ریختن زباله" در یاسوج که روز چهارشنبه 18 مردادماه با حضور نماینده عالی دولت در استان و اعضای شورای اداری برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی عنوان کرد: این کمپین با هدف پاکسازی ورودی, خروجی و سطح شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران از زباله و داشتن شهری عاری از زباله و درخور مردم روز چهارشبه 18 مردادماه از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر از پارک ولایت برگزار می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه برنامه توجیهی نیروها قبل از برگزاری مانوار انجام می‌شود ابراز کرد: این مانوار بزرگ امیدواریم به یک فرهنگ همیشگی برای تک تک افراد این استان تبدیل شود که روزی شاهد ریختن حتی یک زباله در سطح شهر نباشیم.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ریختن زباله در شهری که از هر طرف مقصد گردشگری بوده زیبنده نیست افزود: رسانه‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف بویژه نخبه‌گان فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ سالم سازی محیط زیست تلاش کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه ریختن زباله در طبیعت، نابودی محیط زیست را در پی دارد ادامه داد: آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی زندگی تمام موجودات زنده اثر می گذارد و پیامدهای زیانباری برای زندگی انسان، حیوان، گیاه و طبیعت زیبا دارد.

وی با اشاره به اینکه رها کردن زباله در طبیعت منجر به از بین رفتن محیط زیست برای زندگی گونه‌های مختلف جانوری و نابودی زیست بوم‌ها می شود تصریح کرد: حفاظت از طبعیت با هدف ماندگاری آن جزو وظایف هر انسانی است.

انتهای پیام/غ

بزرگترین کمپین "نه به ریختن زباله" در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.