فهمیده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه معرفی رشته های دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیر

دبیر همایش آشنایی با رشته‌های دانشگاه امیرکبیر از آغاز به کار نمایشگاهی برای آشنایی دانشجویان با رشته‌های دانشگاهی این دانشگاه خبر داد.

برپایی نمایشگاه معرفی رشته های دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیرفهمیده دبیر همایش دستاوردها و آشنایی با رشته های دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طبق روال هرساله، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری اقدام به برپایی نمایشگاهی برای آشنایی با رشته های فنی و مهندسی برای دانشجویان کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشکده های مختلف را گرد هم می آوریم تا دانشجویان بتوانند در کنار یکدیگر با رشته های نختلف این حوزه آشنا شوند و با شناخت کامل بتوانند فرآیند انتخاب رشته کنند.

دبیر همایش دستاوردها و آشنایی با رشته های دانشگاه امیرکبیر افزود: در این نمایشگاه یک غرفه اختصاص داده شده به سوالاتی در زمینه های فنی، انتخاب رشته ای و سوالاتی در بخش رتبه ای که دانشجویان می توانند مطرح کنند.

فهمیده تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های ۲۰ دقیقه ای برای معرفی رشته ها برپا شده است.

وی گفت: متاسفانه گاهی اوقات متقاضیانی که وارد دانشگاه می شوند به علت عدم شناخت کافی در فرآیند انتخاب رشته، از دانشگاه پذیرفته شده انصراف می دهند.

فهمیده یادآور شد: برگزاری چنین نمایشگاهی پیش از  انتخاب رشته به دانشجویان کمک می کند تا در فرآیند انتخاب رشته بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/

جزئیات برپایی نمایشگاه در دانشگاه امیرکبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار