تبریز؛

نقش اساسی خبرنگاران در انتقال مفاهیم اخلاقی در خانواده‌ها

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت نقش آنان در انتقال مفاهیم فرهنگی و اخلاقی در میان خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر و خبرنویسی نیاز جامعه امروزی را توجه به اخلاق و توجه ویژه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دانست.

وی این نگاه را در فعالیت‌های کانون یک اصل دانست و استقبال خانواده‌ها از فعالیت‌های کانون را نشان‌دهنده اشتیاق آنان به این اصل ذکر کرد.

یوسف‌زاده بر اهمیت و نقش رسانه‌ها در توسعه و تعمیق اعتماد خانواده‌ها به کانون اشاره و از اصحاب رسانه خواست بیش از پیش در تبیین اثرگذاری فعالیت‌های کانون در تربیت فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان کمک نمایند.

وی روزخبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت و از ثبت‌نام رایگان فرزندان خبرنگاران در مراکز کانون استان خبرداد و اشاره کرد: خبرنگاران محترم می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری فرزندان خود را ثبت‌نام نموده و از خدمات کتابخانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ش

نیاز جامعه امروزی  توجه ویژه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و اخلاق  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار