سنندج؛

برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان در دریاچه زریوار مریوان

رئیس فدراسیون شنا از برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان در دریاچه زریوار مریوان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا دیروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌هایی که در رشته‌های ورزشی در کردستان وجود دارد انتظار ما در بحث قهرمان‌پروری و مدال‌آوری بیش از سایر استان‌ها است.

 وی بیان کرد: خوشبختانه توجه اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان به رشته‌های ورزشی مختلف از جمله شنا بسیار مناسب بوده و همین امر بستر دستیابی به اهداف را در بحث قهرمان‌پروری فراهم خواهد کرد.

 رضوانی با بیان اینکه حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال‌های برتر چشم‌انداز فدراسیون در این رشته ورزشی است، اضافه کرد: استان کردستان نیز در این راستا می‌تواند در بحث قهرمانی به جایگاهی سایر استان‌های کشور برسد.

رئیس فدراسیون شنا از برگزاری مسابقه شنای آب‌های خروشان در دریاچه زریوار مریوان خبر داد و گفت: این آمادگی در فدراسیون وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی و تلاش داره کل شاهد برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی در استان کردستان باشیم.

 هیأت‌های شنا به جای استخرداری، قهرمان‌پروری کنند

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدارگفت: هیأت‌های شنا در استان‌ها ازجمله کردستان به جای استخرداری باید قهرمان‌پروری کنند چرا که رشته شنا یکی از پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر شهرستان‌های استان کردستان به لحاظ داشتن زیرساخت‌های مناسب در این رشته شرایط خوبی دارند، گفت: طی دو سال اخیر نیز ظرفیت‌های خوبی به زیرساخت‌های قبلی استان اضافه شده است.

جولائی با تاکید براینکه در همگانی مشکلی نداریم و باید بیشتر در زمینه قهرمانی در استان کار شود، افزود: در یک سال اخیر در رده‌های پایه به عناوین خوبی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.