ملی پوش بسکتبال: اعتراضی به خط خوردن نامم از لیست تیم ملی ندارم

کیوان ریاعی گفت: همه ما سرباز تیم ملی هستیم و من به شخصه وظیفه دارم که با تمام وجود برای عملکرد مناسب تیم در مسابقات بجنگم.

ویرایش// ملی پوش بسکتبال:سرباز تیم ملی بسکتبال هستم / باشگاه شیمیدر سبب پیشرفتم شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا از فردا به میزبانی بیروت لبنان آغاز خواهد شد.پیش از شروع این رقابت ها،فدراسیون جهانی بسکتبال،اسامی 12 بازیکن را اعلام کرد که نام کیوان ریاعی در این لیست وجود داشت اما یک روز پیش از اعزام تیم ملی به بیروت، از سوی کادرفنی  12 بازیکن تیم ملی معرفی شدند و نام کیوان ریاعی از این  لیست خط خورد و میثم میرزایی جایگزین او شد.

ریاعی با تیم ملی «ب» بسکتبال راهی مسابقات ویلیام جونز شد اما بعد از چند بازی مصدوم شد و از بازی کردن در سایر مسابقات باز ماند.

 

کیوان ریاعی درباره خط خوردنش از تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همه ما سرباز تیم ملی هستیم و من به شخصه وظیفه دارم که با تمام وجود برای عملکرد مناسب تیم در مسابقات بجنگم. در ابتدا خیلی خوشحال شدم که در 12 نفر اصلی لیست فیبا بودم ،بعد از خط خوردن هم کمی ناراحت شدم اما در ورزش حرفه ای این مشکلات پیش می آید.

ریاعی ادامه داد: تیم ملی در حال حاضر از آمادگی لازم برخوردار است ، امیدوارم هم تیمی هایم در مسابقات کاپ آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند.

ملی پوش کشورمان در مورد پیشرفتش در بسکتبال بیان کرد: با تمام مربیانی که کار کردم سبب پیشرفتم در بسکتبال شدند.اما در سال های اخیر،باشگاه شیمیدر،شرایط را برای من فراهم کرد تا بتوانم در بسکتبال به خوبی رشد کنم و یکی از بهترین بازیکن ها باشم.

 

ریاعی افزود: در شرایط نامناسب اقتصادی کشور، باشگاه شیمیدر هزینه کرد و فرصت را در اختیار جوانان قرار داد که رشد کنند و این کار مسئولان قابل احترام است. همچنین با کمک خدا،شرایط به گونه ای فراهم شد که بتوانم خودم را نشان دهم و پیشرفت کنم.البته کمک های مصطفی هاشمی هم در پیشرفت من بی تاثیر نبوده است.

وی درباره حضور سرمربی ایرانی در مسابقات کاپ آسیا گفت: من تنها 22 سال دارم و تجربه زیادی ندارم که بخواهم در این رابطه نظر بدهم و به هیچ عنوان صلاحیت پاسخ دادن به این سوال را در خودم نمی بینم.

انتهای پیام/

خط خوردن کیوان ریاعی از لیست تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.