رشت؛

ملوان آماده پذیرای برق نوین شیراز

ملوان آماده پذیرایی برق نوین شیراز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندر انزلی از آمادگی این تیم برای مسابقه با تیم برق نوین شیراز خبر داد و گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را انجام دادیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند.

وی تصریح کرد : ملوان باشگاهی بزرگ است که بازیکنان بزرگی را پرورش داده است، امسال با توجه به شرایط مالی باشگاه بازیکنان مد نظر خود را جذب کردیم و همه تلاش خود را برای صعود به کار می‌گیریم و این کار سخت اما شدنی است.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در خصوص شناختش از تیم برق نوین شیراز هم گفت: این تیم مربی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و حتماً حریف خوبی برای ما خواهد بود.

نادردست نشان گفت: شهریار مقانلو و حسین شنانی 2 مهاجم خود را به دلیل مصدومیت در مسابقه امروز در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

وی اظهار داشت: در مسابقه امروز اتفاقات خوبی برای تیم ملوان رقم بخورد تا شادی را به مردم گیلان ، به ویژه به هواداران هدیه کنیم.

نادردست نشان تصریح کرد: رقابت تیم های ملوان و برق نوین شیراز در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

مصاف تیم فوتبال ملوان با برق نوین شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.