شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مشکلی برای افتتاح خط ٨ مترو تهران نیست/ بهره‌برداری از ایستگاه مترو امام خمینی(ره) به تعویق می‌افتد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خط ۸ مترو تهران مشکل خاصی ندارد، گفت: کارشناسان دو طرف با برگزاری جلسه های متعدد این موضوع را حل و فصل خواهند کرد.

اقبال شاکری عضو شورای چهارم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اینکه شهرداری تهران حق بهره برداری از خط ۸ مترو تهران را ندارد، اظهار داشت: این موضوعات در موقع بهره برداری از هر پروژه ای مطرح می شود.

وی افزود: مساله‌ خط ٨ مترو تهران بین سازمان بازرسی، وزارت راه و شهرسازی و شرکت بهره برداری مترو تهران مبتنی بر موضوعات ایمنی بوده که بررسی و رسیدگی شده است. 

شاکری تصریح کرد: تعامل میان شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی برای رفع موانع در رفت و آمدها و برگزاری جلسه برقرار خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون طرح ایمنی خط ۸ مترو را شهرداری تهران آماده کرده و به وزارت راه و شهرسازی تحویل داده است.

شاکری با بیان اینکه قرار بود این هفته شهرداری و وزارت راه و شهرسازی در خصوص خط ۸ مترو با یکدیگر جلسه داشته باشند و طرح را نهایی کنند، تصریح کرد: جلسه این هفته به هفته ی آینده موکول شده است.

وی ادامه داد: مسائل مطرح شده در خصوص زمین حدفاصل بین بزرگراه و مترو است، به همین منظور هم طرحی در این خصوص تهیه شده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین جلسه شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی امروز بود و برگزار نشد، افزود: به زودی طرح ایمنی بین خط مترو و بزرگراه نیز نهایی خواهد شد.

موضوع افتتاح خط 8 مترو تهران به گذشته باز می‌گردد و مساله جدیدی نیست و توسط شرکت بهره برداری مترو تهران و وزارت راه و شهرسازی حل و فصل شده است، بنابراین مشکلی برای افتتاح خط جدید مترو وجود ندارد و مراسم افتتاحیه به قوت خود باقی است.

شاکری با تاکید بر اینکه خط ۸ مترو تهران مشکل خاصی ندارد، گفت: کارشناسان دو طرف با برگزاری جلسه های متعدد این موضوع را حل و فصل خواهند کرد.

انتهای پیام/

خط ۸ مترو مشکل خاصی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.