بنیاد میراث آمریکا مدعی شد؛

پناهندگان عامل نیمی از حملات تروریستی آلمان!

بنیاد میراث آمریکا با اشاره به افزایش شمار حملات تروریستی در آلمان مدعی نقش گسترده پناهندگان خارجی در حملات تروریستی این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از الیوم السابع، بنیاد میراث آمریکا در جدیدترین بررسی های خود ادعا کرد پناهندگان در نیمی از حملات تروریستی که در سال 2014- 2016 در آلمان به وقوع پیوست، دست داشتند.

همچنین این بنیاد که یکی از اتاق های فکر محافظه‌کاران آمریکا به شمار می آید، مدعی شد حملات مسلمانان خارجی که به این کشور مهاجرت کردند در سال 2016 به اوج خود رسید.

در این بررسی آمده از آغاز بحران مهاجرت، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با وضع سیاست های جدید از ورود پناهندگان به این کشور استقبال کرد و این سبب شد تا آلمان به یک هدف بزرگ برای تروریست ها تبدیل شود تا جائیکه در سال 2015 دو مرتبه در این کشور حمله تروریستی صورت گرفت و در سال 2016 شمار حملات تروریستی به 8 مورد رسید.

کارشناسان این بنیاد در ادامه به حملات تروریستی آمریکا اشاره کردند و نوشتند از حادثه 11 سپتامبر به بعد تا سال 2015، 76 حمله تروریستی در این کشور صورت گرفت.

این بنیاد به ضرورت استفاده از ابزارهای مبارزه با تروریسم تاکید کرد که از آنها می توان به برنامه های نظارت دولتی اشاره کرد.

بنیاد میراث آمریکا نخستین مرکزی است که دست یاری به سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دراز کرد و می توان گفت تاکنون هیچ مرکزی به اندازه این بنیاد نتوانسته به دستور کار ترامپ پایبند باشد.

انتهای پیام/ 

 

علت افزایش حملات تروریستی در آلمان چیست؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار