اردبیل؛

اعزام کاروان دانش‌آموزی خلخال به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

دومین کاروان دانش‌آموزی خلخال به منطقه جنگی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در مراسم بدرقه دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در خلخال اظهار داشت: در ادامه اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور امروز تعداد 150 نفر از  دانش‌آموزان این شهرستان به منطقه جنگی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دومین کاروان دانش‌آموزان است که عازم مناطق عملیاتی غرب شده که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فراگیری وصیت‌نامه‌ها و خاطرات زندگی شهدا در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

فرمانده سپاه خلخال گفت: بازدید از یادمان‌های شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهدافی است که این مجموعه به دنبال دارد و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم گامی موثر در این مسیر برداریم و شاهد ترویج این فرهنگ به طور همه‌جانبه در بین دانش‌آموزان باشیم.

عطایی بیان کرد: یادآوری رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و لمس خدمات شهدا مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این اردوها است که خوشبختانه تاکنون خروجی‌های بسیار موفقی را به دنبال داشته و امیدواریم از این پس نیز شاهد ترویج این فرهنگ به طور همه‌جانبه باشیم.

وی تصریح کرد: برگزاری مداوم و مستمر اردوهای فرهنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور مناسب‌ترین و بهترین راه ممکن برای احقاق این دو اصل ارزشمند در جامعه کنونی است و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برخورداری از یک روحیه قوی جهادی و دینی را می‌طلبد که به همین منظور نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم.

 

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان دانش‌آموزی خلخال به مناطق عملیاتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.