مربی سابق تیم نقت:

قصد برهم زدن آرامش فوتبال ایران را نداریم اما مجبوریم به AFC شکایت کنیم

غلامحسین حسنوی گفت: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نتوانند مطالبات بازیکنان و مربیان نفت را از این باشگاه بگیرند، مجبوریم به AFC شکایت کنیم.

قصد برهم زدن آرامش فوتبال ایران را نداریم اما مجبوریم به AFC شکایت کنیمغلام حسنوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت طلبکاران باشگاه نفت تهران اظهار داشت: با وجود وعده های مسئولان باشگاه نفت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات طلبکاران نفت، اتفاق خاصی رخ نداده است و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در صورتی که از نهادهای داخلی به نتیجه نرسیدیم،  به AFC شکایت کنیم. اقدامات ابندایی  طرح شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم انجام داده ایم .

او ادامه داد: حدود 22 طلبکار نفت تهران از کمیته انضباطی حکم دریافت کرده اند و طبق صحبتی که با هم داشته ایم اگر مطالباتمان پرداخت نشود، مجبوریم به AFC شکایت کنیم. البته مسئولان باشگاه نفت قول داده اند تا پایان هفته جاری، پول های ما را پرداخت کنند. اولویت ما کنار آمدن با مدیران باشگاه و حفظ آرامش  نفت تهران و فوتبال ایران است چراکه این تیم  باید به عنوان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت و از پرچم ایران در این رقابت ها دفاع کند. 

حسنوی افزود: امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه نفت، این فرصت را غنیمت بشمارند و شرایط دریافت معوقات ما را فراهم کنند. سال ها بدون اینکه پولی بگیریم، برای نفت زحمت کشیده ایم  و در حال حاضر که بیکار شده ایم و انتظار داریم، مسئولان به تعهداتشان عمل کنند.  اگر قرار باشد در ایران کسی به فکر ما نباشد، چاره ای جز طرح شکایت به AFC و پیگیری حقمان از مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال نداریم.

خارجی های لیگ فوتبال ایران زودتر از ما به حقشان می رسند

مربی سابق تیم نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان فوتبال ایران و باشگاه نفت نباید از این اقدام ما ناراحت شوند. بازیکنان خارجی با شکایت به فیفا در کمتر از چند ماه حق و حقوقشان را می گیرند و برخی مواقع کار به جایی می رسد که آن  ها نسبت به ایرانی ها 10 برابر دستمزد دریافت می کنند. 35 سال در فوتبال فعالیت کردم و کار دیگری هم ندارم. آیا از بازیکنان بی کیفیت خارجی کمتر هستم که به پولم نمی رسم؟ بازیکنان زیادی زیرنظر من کار کرده اند و به تیم های بزرگ باشگاهی و تیم ملی رسیده اند. 2 سال است به سختی و قرض گرفتن  زندگی ام را می گذرانم.

حسنوی در پایان اظهار داشت: باورکنید علاقه ای نداریم تا در مجامع بین المللی برای فوتبال ایران مشکل درست شود اما مسئولان باید به فکر باشند تا بتوانیم به زندگی مان ادامه دهیم. البته فدراسیون فوتبال  و کمیته انضباطی تاکنون برای دریافت مطالبات ما تلاش های زیادی انجام داده اند  اما این تلاش ها به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار