تقدیر رئیس جمهور افغانستان از منسوبین قطعات خاص پلیس

محمداشرف غنی در دیدار با منسوبین قوماندانی عمومی قطعات خاص وزارت امورداخله از تلاش، شجاعت و دلیری آنان در سرکوب دشمنان افغانستان، قدردانی نمود.

تقدیر رئیس جمهور افغانستان از منسوبین قطعات خاص پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پاسوال سیدمحمد روشن‌دل قوماندان عمومی قطعات خاص پلیس بخاطر حمایت‌های همه‌جانبۀ رئیس‌جمهور از نیروهای امنیتی و دفاعی به‌ویژه قطعات خاص پلیس و نیز توجه به‌خانواده‌های شهدا و مجروحین این نیروها، تشکر کرد.

وی درخصوص دستاوردها و عملیات‌های قطعات خاص صحبت کرده، گفت که این نیروها در همۀ عملیات‌ها، به‌دشمن صدمات سنگین را وارد کرده‌اند و از تمام توان به‌خاطر سرکوب و نابودی لانه‌های دشمن، استفاده خواهند کرد.

روشندل گفت که در چارچوب قطعات خاص، افراد صادق و جوانان متعهد به‌وطن مشغول انجام وظیفۀ مقدس دفاع از وطن می‌باشند و در سخت‌ترین شرایط و وضعیت، آمادۀ خدمت به‌افغانستان و ایثارگری می‌باشند.

وی به‌رئیس‌جمهور اطمینان داد که قطعات خاص با پلان‌گذاری‌های دقیق و محاربوی، در هرگوشه دشمن را هدف قرار خواهند داد و تا نابودی کامل دشمنان افغانستان، از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند ورزید.

دگرجنرال جانان بارکزی معاون اول وزارت امور داخله در صحبتی، از رئیس جمهور کشور به‌خاطر مواظبت، تشویق و تفقد نیروهای امنیتی و دفاعی تشکر کرده افزود: اطمینان می‌دهیم که در دشوارترین شرایط، شب و روز جهت تأمین آرامش مردم و سرکوب دشمن، تلاش ورزیم.

رئیس‌جمهور محمداشرف غنی خطاب به‌منسوبین قطعات خاص پولیس گفت: شما نور چشم من هستید و عزت و آبروی افغانستان را در سطح ملی و بین‌المللی حفظ نموده‌اید، از تلاش‌ها، تحرک و دلیری تان قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور کشور با بیان این‌مطلب که نیروهای خاص، وفادار به‌قانون، نظام و مدافعان واقعی افغانستان اند، افزود که شما نمایند‌گان آیندۀ افغانستان هستید، روحیۀ قوی دارید که این باعث اعتباربخشیدن به‌نسل‌های آینده می‌شود.

وی تصریح‌کرد که نیروهای خاص، موفق به‌دفع و طرد تهدیدها و پلان‌های شوم دشمن گردیده‌اند و با تلاش‌های همه‌جانبۀ تان، دشمنان هیچ‌گاه در پلان‌های شان موفق نمی‌گردند.

رئیس‌جمهور هدایت‌داد تا به‌پاس دستاوردهای اخیر نیروهای قطعات خاص در جریان عملیات‌ها، به‌هر یک از این نیروها، یک‌ ماه معاش فوق‌العاده، اعطا گردد.

رئیس‌جمهور غنی از همکاری‌های شرکای بین‌المللی درعرصۀ آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی به‌ویژه نیروهای قطعات خاص، تشکرکرد و از قربانی‌های نیروهای بین‌المللی در افغانستان نیز به‌نیکی یادکرد.

  انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار