زنجان؛

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه پیام نور

محمدی رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد: در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در این دانشگاه ثبت نام نمایند.
وی افزود: شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.
محمدی خاطرنشان کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین، شهریه بسیار مناسب در مقایسه با سایر مراکز آموزشی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.
گفتنی است: مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور را از 19 لغایت 23 مرداد ماه است و سایر علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت تعیین شده در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته محل های این دانشگاه اقدام نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ ج
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در تمامی گروه های آزمایشی انجام می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.