سوپر جام اروپا؛

رئال مادرید – منچستر یونایتد/ دعوای زیدان و مورینیو در غیاب رونالدو

دیدار سوپر جام اروپا بین تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد،فردا «سه شنبه» برگزار می شود.

رئال مادرید – منچستر یونایتد/ دعوای زیدان و مورینیو در غیاب رونالدوبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس ایتالیا با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد و دوازدهمین جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

رئال با فتح لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه هفدهم مردادماه باید در چارچوب مسابقه سوپرجام اروپا به مصاف منچستر یونایتد قهرمانان لیگ اروپا برود.

به این ترتیب دیدار رئال مادرید و منچستریونایتد، روز سه شنبه ۱۷ مرداد در ورزشگاه Philip II National Arena شهر اسکوپیه مقدونیه برگزار می شود. این ورزشگاه ۳۳۴۶۰ نفر ظرفیت دارد.

این مسابقه تقابل دوباره رونالدو با تیم سابقش است، ضمن این که مورینیو هم مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی سوپر جام اروپا است.

رئال در مجموع سه بار فاتح سوپر جام اروپا شده است. فصل گذشته این مسابقه بین رئال و سویا برگزار شد که کهکشانی‌ها با نتیجه ۳-۲ پیروز میدان شدند. این تیم سال ۲۰۱۴ با پیروزی برابر سویا و سال ۲۰۰۱ باغلبه بر فاینور،  عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا را به دست آورد.

منچستریونایتد فقط یک بار فاتح سوپر جام شده اند. آن‌ها سال ۱۹۹۱ با شکست ستاره سرخ بلگراد قهرمان شدند، اما در سال ۱۹۹۹ مقابل لاتزیو وسال ۲۰۰۸ مقابل زنیت شکست خوردند.

 

ترکیب احتمالی تیم فوتبال رئال مادرید:

دروازه بان:کیلور ناواس

مدافعان:مارواخال- واران-راموس-مارسلو

هافبک:ایسکو-کاسیمیرو-کروس –مودریچ

مهاجم:بیل (آسنسیو) - بنزما

جالب است که در ترکیب این تیم خبری از کریستین رونالدو نیست.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد:

دروازه بان: دخه آ.

مدافعان: اسمالینگ-بلیند-دارمیان –وانسیا- لیندوف

هافبک ها:ماتیچ (فلینی) - هره را-پوگبا

مهاجمان: میختاریان (راشفورد) -لوکاکو

 

رئال مادرید – منچستر یونایتد/ دعوای زیدان و مورینیو در غیاب رونالدو 

 

داور دیدار سوپرجام اروپا:

بر اساس اعلام سایت اتحادیه فوتبال اروپا، جانلوکا روکی داور ایتالیایی، دیدار سوپرجام اروپا میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر یونایتد در شهر اسکوپیه مقدونیه را سوت خواهد زد.

 

گفتنی است که دیدار تیم های رئال مادرید و منچستر یونایتد در چارچوب سوپر جام اروپا ساعت 23:15 سه شنبه 17 مردادماه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار