همدان؛

آموزش های فنی و حرفه ای سفارش محور می شود.

قائم مقام سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشورگفت: آموزش های فنی و حرفه ای سفارش محور می شود .

ربهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رحمتی قائم مقام سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوربا حضور در همدان آقای وهب مختاران را به عنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان همدان معرفی واز خدمات وتلاشهای 4 ساله آقای محرابی در این مسئولیت قدردانی کرد .
وی با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای باید تقاضا محور ، سفارش محور و به روز شود، افزود : هدف از سفارش محور کردن آموزشها توانمند کردن جوانان جویای کار برای کار در شرکتها و دستگاههایی است که به خدمات آنان نیاز دارند.
قائم مقام سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ادامه داد : یکنواخت بودن آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی نمی تواند نیازهای مخاطب کنونی را تامین کند و با رشد لحظه ای تکنولوژی باید ما نیز در مراکز آموزشی خود را به روز کرده و با شرایط جدید هماهنگ شویم.
رحمتی گفت : :تاکنون آموزش های ما عرضه محور بوده است اما باید به سمت تقاضا محوری حرکت کنیم تا اگر دانشجو و یا دانش آموزی پس از تحصیل وارد جامعه شد بتواند با مهارتهایی که دارد برای خود شغلی ایجاد کند و دنبال پشت میز نشینی نباشد.
در این مراسم قیاسی ، معاون استاندار همدان هم گفت : آموزشهای مهارتی می تواند بخش مهمی از مشکل بیکاری ناشی از عدم مهارت را در بین جوانان حل کند.
انتهای پیام/ش.و
معرفی مدیرکل جدید آموزش فنی وحرفه ای همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.