سلیمی: شرایط لیگ اسفناک است و تصمیمی برای حضور در مسابقات ندارم/ امیدوارم من و علی حسینی سکوهای اول و دوم جهان را بگیریم

قهرمان المپیک لندن گفت: متاسفانه شرایط لیگ ما اسفناک است و به همین دلیل قصد شرکت در مسابقات را ندارم زیرا هدف حضور در لیگ درآمد زایی است.

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد ارزیابی اش از مرحله نخست اردوی تیم ملی در ورزقان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوب و تاثیر گذاری را در ورزقان پشت سر گذاشتیم و از لحاظ امکانات شرایط خوبی برایمان مهیا بود، همین موضوع باعث شد تا در تمرینات  ورزشکاران با انگیزه ای مضاعف تمرینات شان را پیگیری کنند.

او درباره رضایت محسن بیرانوند از عملکردش در اردوی ورزقان با وجود مصدومیت گفت: او به من لطف دارد، من تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم بهترین استفاده را از این اردو ببرم. مصدومیت دارم ولی باید با این شرایط مدارا کنم که در نحوه تمریناتم اثر گذار نباشد.

سلیمی درباره وزنه برداران اعزامی به مسابقات یونیور سیاد جهانی دانشجویان عنوان کرد: ورزشکارانی که قرار است به مسابقات یونیور سیاد جهانی دانشجویان در چین تایپه اعزام شوند مشخص شده اند،  برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم نمایندگان خوبی برای کشورمان باشند و  از مسابقات هم دست پر به کشور بازگردند.

تمرین در کنار علی حسینی باعث پیشرفتم می شود

قهرمان المپیک لندن در ادامه با اشاره به حضور سعید علی حسینی در مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: علی حسینی وزنه بردار خوبی است و پس از هشت سال محرومیت بار دیگر به عرصه مسابقات بازگشته و انشاالله بتواند به آن چیزهایی که مدنظرش است دست پیدا کند.

قهرمان دسته فوق سنگین جهان درباره حمایت های فدراسیون از وزنه برداران گفت: فدراسیون از لحاظ مالی به شدت در مضیقه است اما با این اوصاف مسئولان در تلاش هستند تا بتوانند شرایط خوبی را برای ورزشکاران فراهم کنند. در ضمن هنوز به آمادگی صددرصدی دست پیدا نکرده ام ولی در تلاشم مرحله به مرحله به شرایط مطلوبی که مدنظرم است نزدیک شوم .

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانجو درباره اینکه در لیگ امسال وزنه برداری در چه تیمی شرکت می کند،گفت: متاسفانه شرایط لیگ ما اسفناک است و من  به همین دلیل قصد شرکت در مسابقات را ندارم.در لیگ تنها 2 تیم خوب ذوب آهن و ملی حفاری اهواز حضور داشتند اما مسئولان این 2 تیم هم تصمیم گرفته اند در رقابت های لیگ شرکت نکنند. تنها منبع در آمد ورزشکاران شرکت در رقابت های لیگ وزنه برداری است  اما با شرایط موجود بیشتر وزنه برداران تحت فشار قرار گرفته اند و این امکان وجود دارد افرادی که قصد حضور در لیگ را داشتند قید رقابت ها را بزنند.

او درمورد شرایط سهراب مرادی بیان کرد: با توجه به اینکه  قرار است مرادی در مسابقات داخل سالن ترکمنستان حضور یابد، زودتر از دیگران تمریناتش را شروع کرده و در حال حاضر سهراب از شرایط بهتری نسبت به من و سایر وزنه برداران برخوردار است.

سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت های جهانی را هدف می گیریم

بهداد سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا قول کسب مدال در مسابقات جهانی آناهیوم آمریکا به همراه علی حسینی را می دهد یا خیر ،گفت:ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا این امر را محقق سازیم. البته از مردم کشورمان هم درخواست می کنم برایمان دعا کنند تا بتوانیم مانند المپیک لندن سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم. مهم ترین رقیبان من در این مسابقات کالاخادزه گرجستانی ،وزنه بردار ارمنستانی و روسلان آلبکوف روس هستند در کل کار سخت است، اما انشاالله بتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است در مسابقات دست پیدا کنیم.

دارنده رکورد یک ضرب جهان در مورد مراسم تحلیف ریاست جمهوری بیان کرد: رئیس جمهور لطف کرد و من را به این مراسم دعوت کرد البته به غیر از من در این مراسم افراد ورزشی دیگری چون علی دایی، علی پروین، سهراب مرادی و علی مرادی هم حضور داشتند. امیدوارم در دولت دوازدهم مسئولان کشور  ماننددولت یازدهم همچنان از ورزش کشورمان حمایت کنند، اگر مساعدت های رئیس جمهور منتخب از ورزشکاران ادامه داشته باشد بی شک می توانیم در المپیک 2020 توکیو شاهد مدال آوری بیشتر ورزشکارانمان  باشیم.

امیدوارم سلطانی فر وزیر بماند

عضو تیم ملی وزنه برداری در مورد سلطانی فر تصریح کرد: امیدوارم سلطانی فر همچنان به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت دوازدهم به کار خود ادامه دهد چرا که او یکی از نیروهای کار کشته دولت محسوب می شود و با توجه به مدیریت خوبی که از او سراغ دارم مطمئنم که می تواند کارهای شایان توجهی را برای پیشرفت ورزش کشورمان در این دوره انجام دهد.

سلیمی در پایان درمورد تمرین کنار علی حسینی بیان کرد: بدون شک حضور علی حسینی در تیم ملی برای هر دوی ما مفید است زیرا کنار هم بودنمان باعث پیشرفت من و او شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین افشاری
۰۰:۴۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
باسلام و ارزوی موفقیت برای همه ورزشکاران ف بازگشت اقای سعید علی حسینی را به کلیه دوستداران ایشان تبریگ می گویم و ابراز خوشحالی اقای بهداد سلیمی از باز گشت ایشان نشانه بزرگی هر دوی این عزیزان است و برای هر دو ارزوی موفقیت داریم.
آخرین اخبار