دادستا ن عمومی و انقلاب کرمانشاه

رعایت نکردن اخلاق ترافیکی منشا بسیاری از تنش هاست

رعایت نکردن اخلاق ترافیکی منشا ایجاد حجم قابل توجهی از درگیری ها و تنش ها است که گاه مداخله قضایی را بدنبال دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ گفت: خیابان های کرمانشاه ظرفیت پذیرش حجم این تعداد وسایل نقلیه را ندارد .

محمد حسین صادقی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید  تامین پارکینگ عمومی و طبقاتی را در صدر مطالبات عمومی و برنامه های خود قرار دهند گفت :دستگاههای مربوطه در ساخت و ساز ها نسبت به عدم تامین پارکینگ از سوی مالکان اغماض ننمایند و پس از تکمیل فرآیند ساخت سخت گیریهای لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به حذف سفر های غیر ضروری درون شهری گفت: مردم بیشتر از  وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و با الگو برداری از استان ها دیگر شهرداری استفاده از دوچرخه اجاره ای برای تردد نقاط شلوغ شهر را راه اندازی کند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ارتقا سطح کیفی ناوگان عمومی برای تقویت انگیزه مردم در استفاده از آنها را موثر دانست و گفت: رعایت نکردن اخلاق ترافیکی از سوی شهروندان منشا ایجاد حجم قابل توجهی از درگیری ها و تنش ها یی است که گاه مداخله قضایی را بدنبال دارد.

صادقی افزود: در صورت وقوع تصادف حفظ آرامش و رفتار صبورانه توام با ملایمت گفتار راهگشاست و پرخاشگری و مواجهه تند با فرهنگ مترقی این سامان همسویی ندارد.

 

انتهای پیام/پ

 

ایجاد پارکینگ در ساخت و سازها در اولویت قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار