راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

نفرات برتر کنکور راز و رمز موفقیت خود در کنکور سراسری امسال و مسیر رسیدن به آن را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز نتیجه یک سال تلاش داوطلبان کنکوری که  اغلب آنها تلاشی بی وقفه رابرای رسیدن به اهداف علمی خود داشتندبه ثمرنشست و در این میان  گفت وگویی با برترین های کنکور سراسری  که امسال سد کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشتند  ترتیب دادیم افزادی که  پایانی شیرین را برای  این مرحله از زندگی خود رقم زدند و سرانجام با رعایت اصولی نحوه درس خواندن و تلاش هدفمند خود را در زمره تارسخ سازان برزگترین ماراتن علمی کشور قرار دادند و براساس آنچه در مسیر علمی می خواهند گام برداشتند.

نگاهی به آمار و ارقام کسب نتایج نشان می دهد در مجموع 36 رتبه برتر پنج رشته امتحانی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان سهم تهرانی ها بیش از 47 درصد بوده و استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، کردستان، مازندران و خراسان جنوبی از دیگر استان های موفق امسال در کنکور 96 محسوب می شوند.

گفت وگو با دانش آموزان در این استان‌ها نشان می دهد سد کنکور و دستیابی به موفقیت صرفا با کلاس‌های گوناگون کنکوری محق نمی شود و تلاش مستمر و هدفمند گام داوطلب اولویت اصلی در  دستیابی به رشته و دانشگاه دلخواه هر داوطلب است.

راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

درس خواندن را صبح هاجدی بگیرید 

علی فاطمی مفرد رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کنکور ۹۶ با اشاره به روش مطالعه برای موفقیت در کنکور گفت: تا سال سوم تمام دروس را به صورت تشریحی مطالعه کردم زیرا مطالعه عمیق و تشریحی تا قبل از پیش دانشگاهی بسیار مهم است و اگر داوطلبان قبل از پیش دانشگاهی سراغ روش‌های تستی بروند در دوران پیش دانشگاهی خیلی پیشرفت نمی‌کنند.

رتبه سوم رشته ریاضی با بیان اینکه به کلاس کنکور در موسسات آموزشی نرفتم، افزود: من در یک مدرسه غیردولتی تحصیل کردم و کلاس‌های کنکور ما از تابستان قبل از پیش دانشگاهی شروع شد و در سال آخر در کلاس‌های کنکور مدرسه شرکت کردم.

فاطمی مفرد با بیان اینکه فضای مدرسه و معلمان در ایجاد تفکر آینده دانش آموزان بسیار نقش دارد، گفت: من در یک مدرسه مذهبی درس خواندم و معلمان این تفکر را در ذهن دانش آموزان مدرسه نهادینه کردند که ما باید برای خدمت به مردم تحصیل کنیم نه برای پول درآوردن، زیرا اگر کسی با این تفکر به دانشگاه برود تا مهندس شود و پول درآورد باعث می‌شود در میانه راه ببرد و نمی تواند از تحصیلات خود برای پیشرفت کشور استفاده کند، برای پول درآوردن می‌توان در بازار مشغول به کار شد.

وی با تاکید بر اینکه کنکوری‌ها ورزش کردن را فراموش نکنند،گفت: ورزش‌ کردن به افزایش بازده مغز و یادگیری دروس کمک زیادی می کند.

رتبه سوم رشته ریاضی با اشاره به کم کردن ساعات خواب در دوران پیش دانشگاهی اظهار کرد: داوطلبان کنکور سراسری در پیش دانشگاهی خواب خود را قاعده‌مند و علمی کم کنند، همچنین به خواب شب اهمیت بدهند خواب یک عادت محسوب شده  و نباید  یکباره آن را کم کرد و به تدریج تا نوروز آن را به 6 ساعت تقلیل داد.

 فاطمی مفرد مطالعه در صبح را به داوطلبان کنکور سراسری توصیه کرد و افزود: عادت به مطالعه در ساعات صبح موجب می‌شود سطح یادگیری در کلاس‌های صبحگاهی بالاتر باشد همچنین در دین ما توصیه شده تا در ساعات صبح مطالعه کنیم.

 رتبه سوم رشته ریاضی با اشاره به رشته مورد نظر خود برای ادامه تحصیل، گفت: تصمیم داشتم در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل بدهم اما با مشورت استادان نیم نگاهی به رشته مدیریت و رشته اقتصاد نیز دارم.

 وی افزود: استادان به من پیشنهاد دادند که در رشته مدیریت یا رشته اقتصاد ادامه تحصیل بدهم زیرا کشور ما نیازمند نخبههای علوم انسانی است ما در کشور مهندس خوب نخبه زیاد داریم.

 فاطمی مفرد ادامه داد: در کشورهای پیشرفته بر خلاف باورهای مردم ما که می‌گویند انسانی‌ها درس نخوان هستند نخبگان در رشتههای علوم انسانی تحصیل می‌کنند، اگر بخواهیم به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل شویم و نام اسلام و ایران را بالا ببریم باید به علوم انسانی  بیشتر توجه کنیم.

  وی بیان کرد: پدر و مادرم نقش زیادی در موفقیت من داشتند و من را در تمام دوران تحصیل حمایت کردند.

 رتبه سوم رشته ریاضی، یادآور شد: ممکن است مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه تحصیل در دوران کارشناسی انتخاب کنم و در تحصیلات تکمیلی در رشته اقتصاد ادامه تحصیل بدهم.

راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

استعداد  تنها ۱۰ درصد در پیروزی افراد نقش دارد

 محمدکاظم فقیه خراسانی رتبه دوم ریاضی فیزیک آزمون سراسری ۹۶ از شهر یزد اظهار کرد: من برای کنکور ۹۶ زحمت و تلاش فراوانی کشیدم، اما فکرش را نمی‌کردم که چنین رتبه‌ای را بتوانم کسب کنم.

وی بیان کرد: من از سال دوم دبیرستان بطور جدی مطالعه‌ام را برای کنکور سراسری شروع کردم و در روز‌های عادی روزانه ۶ ساعت و در ایام تعطیل بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت مطالعه می‌کردم.

 فقیه‌خراسانی اظهار کرد: من علاقمندم در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل دهم.

 وی تصریح کرد: ۹۰ درصد موفقیت من حاصل از تلاش و  پشتکار است و  به نظرم استعداد در پیروزی افراد تنها ۱۰ درصد نقش دارد.

روزانه 10 ساعت درس خواندم

 امیرحسین قویدل صحرایی رتبه دوم تجربی کنکور سراسری ۹۶ از شهر تبریز اظهار کرد: من وقتی خبر موفقیتم در کنکور ۹۶ را شنیدم خیلی خوشحال شدم و این موفقیتم را مدیون تلاش‌های خانواده‌ام و بخصوص والدینم می‌دانم و امیدوارم بتوانم روزی محبت‌های آن‌ها را جبران کنم.

 وی بیان کرد: برای موفقیت در کنکور روزانه ۱۰ ساعت از سال سوم دبیرستان بطور جدی مطالعه کرده‌ام.

 قویدل‌ تأکید کرد: من برای کنکور سراسری مطالعه و تمرین زیادی داشتم و تصور می‌کردم که چنین رتبه‌ای را کسب کنم.

 وی یادآور شد: امیدوارم بتوانم در آینده باری از دوش کشورم بردارم.

راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

علاقه به رشته تحصیلی بزرگترین محرک در موفقیتم بود

عرفان میران‌زاده مهابادی رتبه اول رشته علوم انسانی در کنکور ۹۶ اظهار کرد: دوره دبیرستان را در رشته ریاضی تحصیل می‌کردم، سال پیش دانشگاهی تغییر رشته دادم و به دلیل علاقه‌ای که از دوم دبیرستان به رشته‌های انسانی پیدا کرده بودم برای کنکور دادن در این رشته برنامه ریزی کردم.

 وی ادامه داد: با توجه به فضای خانوادگی رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران را برای تحصیل انتخاب می‌کنم و هنوز برنامه ریزی مشخصی برای آینده ندارم.

 رتبه اول رشته علوم انسانی در مورد مدرسه محل تحصیل خود بیان کرد: در یکی از مدارس غیر دولتی شهر تهران تحصیل کردم و هیچ گونه کلاس کنکوری را برای تقویت دروس انتخاب نکردم.

 میران‌زاده مهابادی به داوطلبان سال‌های آینده توصیه کرد: با برنامه ریزی دقیق در سال پیش دانشگاهی پیش روند.

سال کنکور هیچ زمانی را بیهوده هدر ندادم

یاسمن میر رتبه ششم کنکور تجربی کنکور سراسری اظهار کرد: من برای مطالعه کنکور از از کتاب‌های کمک درسی استفاده و کتب درسی را نیز فراموش نکردم.

وی بیان کرد: من به دانش آموزان دبیرستانی که در سال آینده کنکور دارند توصیه می‌کنم که نهایت تلاش خود را انجام دهند و هیچ لحظه‌ای را برای مطالعه و تمرین تست از دست ندهند.

میر عنوان کرد: من در تابستان قبل از پیش دانشگاهی در کلاس‌های آمادگی کنکور در خارج از مدرسه ثبت نام کرده بودم.

وی تاکید کرد: پدرم متخصص بیهوشی و مادرم متخصص زایمان است و والدینم در موفقیت من بسیار موثر بودند و من از این بابت قدردان آنهاهستم.

میر گفت: با توجه به مطالعه‌ای که داشتم انتظارم کسب رتبه‌ای بهتر بود اما به طور کلی خداراشکر می‌کنم که از این رویداد علمی سربلند بیرون آمدم.

وی یاد آور شد: من قصد دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به تحصیل بپردازم.

 

 انتهای پیام/

 رمز موفقیت دوطلبان  در کنکور امسال چی بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساحقاجتچ
۱۲:۳۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
هوییییییی من کلاس دهمم روزی ۵ فوقش ۶ ساعت میخونم تو چطور ۱۵ ساعت میخونی خواب نداری؟
وایییی شاخاممممم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
من .فقط 13سال دارم برای امتحانات روزی 15ساعت درس میخونم ... اگه با این روند ادامه بدم به جراحی قلب دانشگاه شهید بهشتی تهران میتونم برسم.... البته دوس دارم به آلمان برم و آنجا تحصیل کنم..... نظر شما کاربر گرامی درباره ی من چیه نظرتون مهمه?
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۲:۳۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
موفقیت ربطی ب نوع مدرست نداره من فکر میکردم از ی مدرسه دولتی برم هیت امنایی بخاطر معلماش موفق میشم اما این طور نشد
برای موفقیت باید انگیزه وپشتکار وتلاش داشت مابقی بهانه تراشیه.
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
من توی مدرسه عادی درس می خونم با اینکه معلم هامون با نمونه تقریبا یکی ولی بنظرم اگه قرار باشه تو نمونه درس بخونم رتبه سه رقمی بیارم تو ی مدرسه عادی هم می تونم بیارم
یا اگه رتبه بدی تومدرسه عادی بیارم تو نمونه همون رتبه را میارم فقط تلاش خود آدمه
فعلا خودم با این حرف ها آروم می کنم من که شرایط مالی خوبشم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۱:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
تجربی خیلی آسونه
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
عزیزم شما تک رقمی اوردی ک میگی اسونه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
taetae Army
۲۳:۳۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
شوخی جالبی بود مردم از خنده/=
رتبه یک تجربی چنین حرفیو نمیزنه حاجی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
حتما انسانی هستی ک اینو میگی منم میگم انسانی اسونه
Iran (Islamic Republic of)
zizi
۱۴:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کی گفته انسانی اسونه هر رشته سختی خودشو داره عزیزم نکنه ... کاردانشی ک این حرفو میزنی
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۸:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام و خداحافظ از الان شروع میکنم پیش به سوی موفقیت
Canada
Farnazalborzi
۲۰:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
من بدلیل ی سری مشکلات مال نمیتونم تو کلاس های کنکوری شرکت کنم وتو مدرسه عادی درس میخونم برای رتبه برتر شدن حتما باید کلاس کنکوریو مدرسه خاص رفت ایا؟
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۲۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
ن اصلا ربطی ب معلم خصوصی و کلاس کنکور نداره خودت بخوای بخونی میتونی بهترین رتبه و بهترین دانشگاه قبول بشی ب این فکر نکن ک با معلم خصوصی یا کلاس کنکور همه موفقن
Iran (Islamic Republic of)
mobin
۱۱:۰۷ ۱۱ تير ۱۳۹۸
شما توصیه می کنید که از کلاس چندم درس خوندنو جدی بگیریم و دقیق مطالعه کنیم تا در کنکور قبول بشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۰:۵۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام من سال دیگه میرم دهم رشته تجربی به نظرتون الان لازمه من چه درسی در تابستان مطالعه کنم ؟؟؟ میشه لطفا پاسخ بدهید .
Iran (Islamic Republic of)
خانم دکتر پرنیان کرمی
۱۹:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام من دانش اموزی هستم که دو سال پشت کنکور مندم و سال دیگه می خوام دوباره کنکور بدم خودم می دونم کم کاری کردم پس به کنکور 98 امید ندارم ولی به خودم ایمان دارم که می تونم سال سال 99 دانشگاه تهران پزشکی قبول شم برنامه ریزی کردم سیم کارتم رو شکوندم لپ تاپم رو کنج اتاقم گذاشتم که به خودم تابت کنم می تونم می دونم شاید دیر به نطر بیاد ولی من همه تلاشمو می خوام بکنم همین موقع سال اینده به خودم افتخار کنم انسال سال می دونم قراره یه سال رویای بشع می دونم تو این راه قراره هزران نفر به هم سرکوفت بزنن پدر مادرم نامید بشن از من ولی من کم نمیارم پا پس نمی کشم تا دو رقمی بشه رتبم
Iran (Islamic Republic of)
فاطی هادی
۱۹:۳۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
افرین تو میتونی
Iran (Islamic Republic of)
طناز
۱۷:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۸
هیشکس قبول نمیشه الان صندلی ها با پول میخرن
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۵:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
با سلام. اگه رتبه تک رقمی کنکوربشیم .نباید غرور شمارو بگیره و همون لحظه خدارو شاکر باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۰:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا بعضی اوقات هرچه قدر می‌خونی باز هم فایده ندارد و میبینی کسی که هیچ نمی‌خونه باز یا از تو بهتره یا هم سطح تو هست؟؟
Germany
sh
۰۴:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
به طور یقین و صد در صد بدون که داری اشتباه میخونی
شاید یکی کم بخونه اما با روشی میخونه که براش بیشترین بازدهی داشته باشه
باید حدودا یک ماه وقت بذاری و روش های مختلف رو امتحان کنی تا ببینی کدوم در زمان کمتر نتیجه بهتر میده
من خودم دو دوست دارم که به این صورتن و با اینکه شاید 2 برابر من بخونن اما هنوز بعده دوسال بمن نرسیدن تا وقتی که روششون رو درست کردن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
من رتبه ۹۲۶ کنکورتجربی ۹۷ بودم والان توصیه ام اینه که تو این فاصله زمانی وقت اینه که جمع بندی کنید و تست زنی فراوان رو فراموش نکنید و سقف اهدافتون رو بالا بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ali.99
۲۱:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
خودتونو اذیت نکنید...رتبه 1 تجربی99 منم....ببخشید دیگه ریا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
اینکه به دنبال موفقیتامون تو حرف مردم باشی به هیچ چیز نمیریسی تویی که بهانه میاری بی استعداد یا فلان چیزو کم دارم بدن همین رتبه ها همشون تو ناز ونعمت نبودن درسته یه فرق دارن اونم اینکه به خودشون ایمان دارن وبه خداتوکل میکنن
Austria
مهدیه
۲۰:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
منم سال 1400 کنکور دارم اصلا اینا رو خوندم یه جور امید برای درس خوندن پیدا کردم
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۵:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
دوستان مشاوره درسی برای رشته ی انسانی نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۵:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
سلام به همه من از بچه گی با رویای رتبه تک رقمی بزرگ شدم... برای خانواده ام اصلا مهم نیست درسم ...اما خودم عاااااشق درسم هستم .. الان دیگه نمیخوام رتبه تک رقمی برام رویا باشه میخوام هدفم باشه ... هدفی که دارم عاااشقانه برای رسیدن بهش با تمام شرایط میجنگم و توی عید که خیییلی ها دارن وقتشون رو میزارن واسه گردش و تفریح با اینکه یازدهمم از همه چیزم گذشتم و دارم روزی ۱۰ ساعت درس میخونم تا اون لحظه ی زیبا ی نم اشک شوووووق رسیدن به خوااستم رو ببینم ... تا اون صدای جیق هووارا و خدااارشکر گفتنم رو بشنوووم

خدااایا من تلاشمو میکنم بهتترین ها رو سر راه من قراار بده
Poland
MagicalE
۲۱:۱۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
درود و خداقوت به همه شما دوستای عزیز
من قراره سال 99 رتبه اول کنکور ریاضی بشم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
سلام من بعداز دوسال ترک تحصیل میخوام شروع کنم الانم ۲۰روز مدرسه ها شروع شده چیزی نمیفهمم چطور باید شروع کنم تا نتیجه بگیرم وچه کتاب هایی برای کنکور ریاضی بدردم میخوره تا بهتر بفهمم
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش
۱۴:۲۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
دوستانیکه کنکور رتبه خوبی اوردین من میخوام امسال نظام قدیم شرکت کنم ولی واقعا نمیدونم چه منابعی خوبه بخونم چه کتابهای کمک درسی بهتره لطفا راهنماییم کنین که با خواندن چه منابعی میتونم رشته های پزشکی یا پیراپزشکی بیارم
Germany
ASAL
۱۳:۲۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
چرا همتون میپرسید که میتونین موفق شین یا نه؟؟؟ینی انقدری به خودتونو تلاشاتون ایمان ندارین که از ما میپرسین؟آره خب اگ بجای تلاش کردن هی بپرسین موفق میشیم یا نه باید بگم نه موفق نمیشین..هدف داشتن کافی نی باید واسش تلاش کنین...تلاش تلاش تلاش...اونقدرام که فک میکنین سخت نیست قدم اولو بردارین بقیه ش راحته همش پشت همین قدم اوله من پزشکی بهترین دانشگاه تهران قبول شدم ... فک نکنین منم خیلی زرنگ بودم شاید باورتون نشه ولی من حتی تجدیدم میوردم قبل از انتخاب رشته...ولی یهو سرم به سنگ خورد گویا...دیگ بجای پرسیدن فقط و فقط میخوندم...هدف داشتم..یادتون نره به هرچی فک کنین همون میشین مطمععن باشین....من بهتون قول میدم...به شخصه خودم میترسیدم رتبه کسایی که جانبازن یا پارتی دارن رو معدلم تاثیر بزاره ..نمیدونین چقدر خوب و لذت بخشه وقتی میای خونه مامان بابات با خنده و چشای اشکی رتبه دورقمی شدنتو تبریک بگن...موفق میشین حتی میتونین یک رقمی هم بشین....قول میدم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
هیچ چیز بهتر از تلاش کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۲:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
با سلام
من رشته دبیرستانیم ریاضی بود و منطقه دو و سهمیه دیگم ندارم کنکور ۹۵رتبم شد۲۲۰۰۰ کنکور ۹۶رتبم شد۵۹۰۰ والان ترم دوم مکانیک روزانم ولی هیچی نمیتونم پاس کنم چون علاقم توی رشته حقوقه و میخام ۹۸کنکور انسانی بدم و رتبه ی زیر۵۰۰ باید بیارم تا به اون چیزی ک میخام برسم به نظرتون اولا ارزششو داره و دوما اصلا قابل شدن هست یا ن
ممنون میشم راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ایگال
۰۱:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام بنده باید کنکور 98 بدم رشته انسانی اصلا ریاضیم خوب نیست نمیدونم باید چکار کنم و این که باید روزی چقدر بخونیم طبق نظر روانشناشان
ممنون از پاسختون
Iran (Islamic Republic of)
محمد موسوی
۰۰:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
درود فراوان
من مشاور کنکور هستم لطفا به ایمیل من پیام بدین
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۰۹:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
با سلام
خواستم بگم ریاضی رشته انسانی اصلا سخت شما میتونین از کتب کمک اموزشی برای پیشرفتتون استفاده کنین. هنگام درس خوندن هم اشتیاق داشته باشین که ریاضی رو راحت یاد بگیرین اصلا نیازیم به کلاس کنکور نیست چون فقط اتلاف وقته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خیل دوست دارم من هم تو کنکور رتبه تک رقمی بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلامعزیزان.من.یک.خانم.سیساله.با.دو.بچه.الان.چهار‌.ساله.که.کنکور.میدم.ولیموفق.نمیشوم.ارزوی.قلبیمن.یک.روزیهم.که.شده.بتونم.تو.جامعیپزشکی.شرکت.کنمولی.نمیتونم.هر.روز.هم.هشت.ساعت.مطالعه..مکنم.امسال.که.درصدام.خوب.بود.ولی.بدلیل.شرکت.کنندهی.زیاد.بازهم.نشد.خواهش.میکنم.مرا.کمک.کنید.ایا.امسال.دوباره.بخونم.یا.اصلا.دیگهنخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلامعزیزان.من.یک.خانم.سیساله.با.دو.بچه.الان.چهار‌.ساله.که.کنکور.میدم.ولیموفق.نمیشوم.ارزوی.قلبیمن.یک.روزیهم.که.شده.بتونم.تو.جامعیپزشکی.شرکت.کنمولی.نمیتونم.هر.روز.هم.هشت.ساعت.مطالعه..مکنم.امسال.که.درصدام.خوب.بود.ولی.بدلیل.شرکت.کنندهی.زیاد.بازهم.نشد.خواهش.میکنم.مرا.کمک.کنید.ایا.امسال.دوباره.بخونم.یا.اصلا.دیگهنخونم
Iran (Islamic Republic of)
HADIS
۲۳:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
باورمیکنین اصلا از تجربی سر در نمیارم ولی حفظیاتو یادگیریم خوبن مطمعنم یه پزشک موفق میشم اگه تلاشمو زیاد کنم ولی من تازه دارم میرم دهم سال1400 کنکور میدم میشه یخورده از تجربی بگین ببینم باید چیکار کنم حداقل ازالان امادگی داشته باشم واسه سختیاش
Iran (Islamic Republic of)
DR.HADIS
۲۳:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام یه سوال دارم من مهرماه میرم دهم رشتم تجربی هست نمیخوام مثه خیلیا که دارن میگن ما اشتبا کردیم حواسمون پرت خوش گذرونی بود و نتونستیم برنامه ریزی کنیم از سال اول و... میخوام که اگه کسی واقعا موفق بوده تا الان بهم یه پیشنهاد بده که چجور برنامه ریزی کنم؟!ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۲۳:۵۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام من سال ۹۸ کنکور میدم و مطمئنم که پزشکی تهران قبول میشم کافیه تلاشتو بکنی و به نتیجه فکر نکنی چون اگه هدفت برات مهم باشه چاره ای جز درس خوندن نداری برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
HADIS
۲۳:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
امیدوارم همگی قبول شیم من که 1400 کنکور میدم منم دوستدارم تهران پزشکی قبول شم ولی بیشتر دوسدارم بورسیه بشم
Iran (Islamic Republic of)
ابوبکر
۱۸:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام،یه نصیحت دلسوزانه،تواین دوروزمونه حسودخیلی زیاده،طوری درس بخونیدکه به این باور برسیدکه به آرزوهاتون برسید،دوررفیق،اینترنت،وقت گذرونی روخط بکشید،غیرازخوتون هیچکس نمیتونه کمکتون کنه،وحرف اخر هرچقدردرس میخونید به هیچ کس آمارندید،ممنون(خداهست)
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۵:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
سلام مررررسی بابت این حرف قشنگ واقعا لذت بردم
چون دارم میبینم خیلی ها زیر زیرکی درس میخونن و مدام اظهار میکنن ما نخوندیم ولی استعداد داریم ما باهوشیم

از خدای مهربووونم میخوام منی که با صداقت گفتم و زیر آبی نرفتم رو یکی از تک رقمی های کنکور ۹۹ قراره بده
Iran (Islamic Republic of)
mitra
۱۸:۵۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام به همگی
منم امسال کنکوری ام رشته تجربی مطمئنم که با توکل به خدا وتلاش و تلاش و تلاش موفق خواهم شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۶:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
هر جوری ک فکر میکنم رتبه تک رقمی اونم بین این همه نخبه واقعا سخته ولی قول دادم بخونم بخدا میخونم دیگه هیچی برام مهم نیست ک مردم چی میگن بین فامیلامون اونی ک مثلا تو دانشگاه دولتی قبول میشه انگار رییس جمهور شده بابا یکم تلاش کنید چیه مگه بخونید اراده کنید ایشالله رتبه خوبی هم میارید یا حق
Iran (Islamic Republic of)
HADIS
۲۳:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
خوب کاری میکنی اگه کسی هدف داشته باشه به حرف دیگران اهمیت نمیده دهن مردم همیشه بازه بنظرم ادم باید به خودش و اهدافش فکر کنه همین
United States of America
titaan
۰۰:۵۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
از خبرنگاران محترم میخوام که یک بارم برن با نفرات برتر کنکور سنوات گذشته که الان فارغ التحصیل شدن مصاحبه کنن ببینیم کسایی ک اون موقع زحمت کشیدن الان تو چه شرایطین!
فقط خواهشا گزینشی نباشن که هر کدومو دوس دارین نشون بدین واقع گرا باشه بنظر گزارش جذابیم از آب درمیاد
Iran (Islamic Republic of)
دنا دلداری
۱۱:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
سلام کسی میدونه تاثیرمعدل کنکور 98چطوریه اخه من نظام قدیمم واسترسدارم اگه قطعی شه بدبخت میشیم. سازمان سنجشم که تکلیف هیچی رو معلوم نمیکنه. این انصافه اخه خیلیا هستن که 5سال میمونن پشت کنکور رشته مورد علاقشون درمیان اونوقت ما......
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
احتمالا نظام قدیم تاثیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
دودل
۰۱:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
بچه ها به نظر اون برای کنکور ۹۸ مدرسه شاهد بهتره یا غیر دولتی میدونم برو غیر دولتی به بابام از نظر مالی فشار میاد نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۵:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
دولتی اگه میشه ولی چون نمیتونی برو شاهد خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۷
دوستان سلام....!
من سال 1400 کنکور باید بدم ینی الان دارم میرم دهم!
ب نظرتون تا اون موقع کنکورو برمیدارن همگی راحت شیم؟!
این حرفم ب خاطر این نیس ک درس خوندنو دوس ندارم اتفاقا خیلییییی درس خونم و درس خوندنم دوس دارم....ولی چرا ادم باید 12 سال زحمت بکشه اونوقت تو چن ساعت خلاصه کنه!
United States of America
امیر
۰۷:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
اشتباه نکن!با برداشتنن کنکور عدالت آموزشی خییلی بدتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۹:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام داداش من مدرسه تیزهوشان میره تو مدرسشون رتبه ی 2کشوری داشتن و بدترین رتبشونم مهندسی اب اردکان یزد قبول شده البته در رشته ی ریاضی
ما که هروقت داداشم تعریف می کردبیشتر اونایی که تو مدرسشون هستن پولدارن
Iran (Islamic Republic of)
هدیه محمدی
۱۵:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام من ازمنطقه بسطام هستم مدرسه ماتاالان اصلا پزشکی نداشته معلماشم افتضاحن لطفا یه پیگیری کنین من ازون موقعی که تواین مدرسه اومدم امیدم راازدست داده ام
Iran (Islamic Republic of)
هدیه محمدی
۱۵:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام من ازمنطقه بسطام هستم مدرسه ماتاالان اصلا پزشکی نداشته معلماشم افتضاحن لطفا یه پیگیری کنین من ازون موقعی که تواین مدرسه اومدم امیدم راازدست داده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناهيد
۲۲:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
از فيلمهايي ك تو سايت كانون و آلأ هست استفاده كنيد.نذاريد اشكالات درسي رو هم انباشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ahmrez
۲۱:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
اخه چطور ممکنه رتبه ی 6 کشوری برگرده بگه از رتبم راضی نیستم؟؟ ناشکری تا چه حد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون ناشکری نکرده مگه اندازه درس خوندن و خرج کردنش مثل اکثریت بوده که رتبه شش براش یه رویا باشه؟؟ اونا انقد میخونن که واسه رتبه یک و دو شدن میخونن برا همین از رتبه شش راضی نیستن.
United States of America
hamid dehnavi
۰۸:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ما که 98 کنکور داریم و تا حالام بیشترین مطالعه ای که داشتم فقط 1 ساعت بوده . اصلا درس نمیخونم و همش ب کلش سرگرمم . هر سالم معدلم 17 میشه . ولی این دفعه رو دیگه واقعا جدی میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
M..K
۰۲:۵۷ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام...بچه هامیگم واقعایک سال قبل ازکنکورواسه اینکه رتبه خوبی بیاری بایدچیکارکنی؟تستاروچجوری بایدزد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشاکسی راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
Delaram
۲۲:۴۹ ۱۴ تير ۱۳۹۷
من 98کنکور انسانی دارم
سالی که انتخاب رشته داشتم اول تجربی انتخاب کردم چون تحت تاثیر اطرافیان بود و اینکه با وجود زندگی تو منطقه محروم بازم جز نفرات اول استان بودم ولی بعد با دیدن شرایط معلمام و شناختی که از خودم داشتم رشته انسانی رو برداشتم و الان واقعا راضیم خیلیا اون اوایل سرزنشم میکردم ولی الان خیلی حسرت 3از بهترین سالایه زندگیشونو میخورن که هیچ شد این پست و نوشتم تا بگم موفقیت داخل رشته خاصی نیس موفقیت داخل تاپ بودن عملکرد شماست و اینکه به خدا بسپارید اون بهتر میدونه چی برای شما بخدا اعتماد داشته باشید اعتقاد کافی نیس
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۷
خیل عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۱۵:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
سلام به تمام کسانی که می خوان کنکور بدن می خواسم بهتون یه پیشنهاد بدم کنکور که همیشه هست و وقت هم زیاده به نظر من اگه کسی براش هدفش مهم باشه میتونه ۲۰ سال پشت کنکور بمونه تا قبول بشه من ۴ سال دیگه کنکور دارم و هدفمم مشخص کردم میخوام جراح قلب و عروق بشم توی یه مدرسه عادی هم درس می خونم ولی کلی امید دارم که میتونم رتبه ۱ کنکور بشم حتی بعد از ۲۰ سال
Iran (Islamic Republic of)
ماری
۲۰:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
شعار نده ...بخون....ی لحظتم هدر نده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آفرين
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۲۳:۰۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
بنظر من لازمه موفقیت تو کنکور پوله!
کسی ک پول داشته باشه کلی کتاب بگیره کلاس بره آزمون بده پیش هزارتا مشاور بره دی وی دی بگیره خب معلومه از کسی که توانایی پرداخت این هزینه ها رو نداره و فقط با چنتا کتاب دست و پا شکسته درس میخونه و باید استرس و فشار این رقابتو تحمل کنه رتبش بهتر میشه...ممکنه بعضیا بگن نه همه اینطوری نیستن و بعضیا توی بدترین شرایطم رتبه خوبی آوردن ولی احتمالش یک در هزاره اونم کسی ک واقعا نابغه باشه ن به زور کلاس و معلم خصوصی یچیزی حالیش شه...ایشالله هر کسی ک توانایی پرداخت هزینه های تحصیلش نداره بهترین موفقیتو کسب کنه ک لایقشه
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۶:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
اتفاقا ما تو فامیلمون یکی بودش کلی پول خرجش کردن اصلا موفق نشد یکی هم بودش که درحد کتاب درسی و یکی دوتا کمک درسی خیلی بهتر داد
United States of America
زهره
۱۳:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
عجب!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز درسته که بدون هیچ هزینه ای نمیشه کنکور قبول شد. ولی افراد خیلی کم بضاعت مثلا کسی که باباش کارگر باشه اگه میخواد کنکور قبول بشه باید برای همه درساش کتاب تست و کمک درسی بخره یا تو آزمون شرکت کنه. و نهایت تلاشش رو بکنه و کتاب کمک درسیاشو بخونه. لازمه قبولی کنکور حتما معلم خصوصی و کلاس نیست ولی خب نمیشه بدون کتاب کمک درسی و آزمون دادن رشته تاپ قبول شد. الان من بابام کارگره نمیتونم کلاس برم یا معلم خصوصی قبول شم. ولی با وجود هزینه زیاد کتاب های کمک درسی رو خریدم یا تو آزمون شرکت میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۵۷ ۰۷ تير ۱۳۹۷
دوستان.سلام,من رشته تجربی ومیخوام برم دهم شما ها توی سال هایه اولیه دبیرستان برای کنکور چه کارکردید,, لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
یه روستایی
۱۵:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
خسته نباشید
من سال دهم تجربی رو تموم کردم
واقعا نمیدونم شما ک توشهر زندگی میکنید دیگه مشکلتون چیه
من اینجا هرروز باید دو تا روستا رو رد کنم تا برم مدرسه ای ک معلماش هیچی نمیفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناهيد
۲۲:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
از فيلمهايي ك تو سايت كانون و آلأ هست استفاده كنيد.نذاريد اشكالات درسي رو هم انباشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۹:۳۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
چطور برنامه ریزی کنم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فاطمه
۱۴:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۷
من امسال ساله سومیه کنکور‌میدم پنج روزم بیشتر نمونده‌کله سالمو ب تفریح و برنامه ها غلط گذروندم ساله پیش بابام گف ببرمت ازاد قبول نکردم فک میکردم امسال میخونم ق میشم‌ولی نشد الان من موندمو ی عالمه درس نخونده . از طرفی بهم خیلی امید دارن ک من امسال ق میشم‌ولی نشدم خودمم خسته شدم موندم ج بقیرو چی بدم وقی نتایج بیاد‌
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۱:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
سلام دوستان توی این روز ها ساعات مطالعه باید بین ۱۲تا۱۳باشه من‌دارم پزشکی تهران میخونم اگه بخواین مشاوره بهتون میدم تا رتبه برتر شین
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۵:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۷
سلام من مشاوره میخوام لطفا راه ارتباطیتونو بهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۴:۱۲ ۲۷ تير ۱۳۹۷
سلام منم مشاوره میخوام توروخدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۱:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
راه ارتباطی رو لطف میکنین؟ امیدوارم به آرزویی که الان شما بهش رسیدین منم برسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام ميشه به من مشاوره بديد؟
Germany
رها
۰۵:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام چطوری میتونم مشاوره بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۱:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
سلام دوستان توی این روز ها ساعات مطالعه باید بین ۱۲تا۱۳باشه من‌دارم پزشکی تهران میخونم اگه بخواین مشاوره بهتون میدم تا رتبه برتر شین
Germany
زهرا
۱۷:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
سلام.من رشتم ریاضی هست و میخوام ک کنکور تجربی بدم.و الان هم دهم هستم و میخوام برم یازدهم.من خودم قراره زیست تجربیو بخونم.اگ بشه میشه بگید روزی چن ساعت بخونم و اینکه تابستونمو چ شکلی برنانه ریزی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
z
۱۱:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام میشه بگین روش مطالعه چه طوری؟
Iran (Islamic Republic of)
خالو موحد
۲۱:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
هرکی میگه من کلاس نمیرم دروغ میگه خوبشم میره فقط ادا درمیارن بریدتوکل کنیدبخدا انقدر حرف نزنین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
من رشته انسانی میخونم واقعا رشته سختیه واقعا باید همیشه درحال خواندن باشی منم علاقه شدیدی دا م خیلی میخونم انسانی ها همیشه درحال خواندن هستند انسانی ها منطق را میفهمند تاریخ را حفظ میکنند ریاضی را حل میکنند و هواره درحال حل کردن فهمیدن و حفظیات بسیار زیاد هستند خواندنی های انسانی بسیار زیاد است وهرکی این استعداد را نداد که انسانی بخواند
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۳:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسم راز رتبه شدن نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ترنم
۱۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امید وارم همتون از جمله خودم رتبه تک رقمی بشیم
الهی آمین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ترنم
۱۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امید وارم همتون از جمله خودم رتبه تک رقمی بشیم
الهی آمین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ترنم
۱۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
امید وارم همتون از جمله خودم رتبه تک رقمی بشیم
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
الهی همه به اون چیزی که لیاقت دارند برسند.
Iran (Islamic Republic of)
kosar
۲۳:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
امسال قراره کنکوربدم ولی هیچی نخوندم..فقط یه ماه فرصت دارم..دانش آموززرنگی هستم وهمیشه معدلم بالای نوزده بوده ولی نمیدونم چم شده..باخودم میگم ازالان دیگه نمیتونم بخونم میخام پشت کنکوربمونم ولی ازطرف دیگه هم نمیشه..لطفابهم انگیزه بدین
Iran (Islamic Republic of)
setareh
۱۲:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
اول بگم که کنکور نظام قدیم تا سه سال دیگه تقریبا ادامه داره و دفترچه هارو جداگانه میدن.دوم اینکه منم مثل تو بااین تفاوت که فهمیدم چرادیگه اون ادم سابق زرنگ نیستم.انگیزه رو نمیشه کسی بهت هدیه بده.انگیزه باید از درون خودت بیرون بیاد.تو باید هدف داشته باشی تا برای اون هدف انگیزه پیدا کنی و تا انگیزه پیدا کنی که ادم تنبله کنکور نباشی!دو راه داری الان یامیخوای امسال قبول شی و راهی واسه موندن نداری(دلایل شخصیت)که دراین صورت بهتره روی ازمون های کنکورسالای قبل سرمایه گذاری کنی و خوووب تحلیل کنی.یااینکه نه میشه بمونی و امیدی داره ک اونم میتونی از الان برای سال دیگ یه برنامه ریزی عالی بچینی .البته قبلش برو مقاله های کنکوری راجب نحوه درس خوندن و تست زدن و افزایش دقت و تند خوانی و تمرکز و قدرت تحلیل ازمون رو بخون.مطمعن باش تااینارو دونی نمیتونی خوب بری جلو و افسرده میشی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
به نظر من اینا فقط شعار .بابا برو از جونیت لذت ببر ,بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
setareh
۱۲:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
.تا میای از فاز جوونی کردن بیرون بیای میبینی ای دل غافل چرا من اونموقع سرم به سنگ نخورد /دیدم که میگم.تاتونستن خوش گذروندن.ب فکر درس نبودن فقط ب فکر تفریح بودن و الان تو فاز نصیحتن.ک مانفهمیدیم و اشتباه کردیم حواست باشه تو راه مارو نری.واسه خودت وقت بزار و بیشتر ب ایندت فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من چهار سال از کنکور که دادم می گذره حالا میخوام دوباره کنکور بدم بنظر شماها موفق میشم ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
اریانا
۱۵:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
عزیزم خودت خودتو قبول نداری ما بهت چی بگیم؟این تویی ک میخوای موفق بشی پس فقط خودت میتونی راهشو پیدا کنی یا بفهمی میتونی یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام ميتونم بپرسم شما أهل كجاييي؟منم دقيقا مثل شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من چهار سال از کنکور که دادم می گذره حالا میخوام دوباره کنکور بدم بنظر شماها موفق میشم ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
setareh
۱۲:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
نمیدونم چرا همه میگن ایا موفق میشم!!واقعا چرا موفق نشد مخصوصا تو این دوره.که تا دلت بخواد وسیله واسه موفق شدن(البته کنارانگیزه و هدف و پشتکارخودت)هست.تو نظر دیگه ای گفتم الانم میگیم.ما روش صحیح درس خوندن و درست تست زدن و یاافزایش دقت و تندخوانی و تمرکز روتومدرسه بهمون یاد ندادن.مشکلی نیست چون الان مقاله های خوبی برای کسب اطلاعات توی نت هست و کافیه از ی منبع درست سرچ کنی.چون بسیارمهمه%و اینکه هدف مشخص داشته باش.انگیزه ب دنبالش میاد . فقط حواست باشه تو قراره این یه سالو برای خودتو موفقیتت صرف کنی. نزار عمرت بیهوده بگذره.درست استفاده کن
Iran (Islamic Republic of)
MYP
۱۹:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگر اشتیاق شما برای رسیدن به هدف بیشتر از ترس شما از شکست باشد،شما حتما به ان خواهید رسید....



البرت انیشتین
Germany
محمد
۱۴:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
همتون رتبه یک میشین
United States of America
زهرا
۱۲:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
جان خودتون جواب این بیامم رو هرکی تونس بده.رفتم نظرات رتبه های برترکل سال های قبل روبخونم همه تک رقمی ها بابا مامانشون دکترونمیدونم مهندسواز این جورچیزا یه سوال اونایی که بالخره وعضی چنین بالا ندارن نبایدرتبه تک رقمی شن به نظرتون ریشه ی این موضوع کجایه...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
اشتباه نكن منم پدرم دندانپزشكه ولي اصلا تو كنكور نتيجه ي خوبي نگرفتم يه مثال خيلي بارز هم آقاي رستگاررحماني سال ٨٨ كه به نظر من حتماتلاش ايشون رو الگو قرار بده
United States of America
مهراوه
۱۲:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا بعضی ها شعار میدن یعنی تو 100هزار نفر تجربی اینا بودن فقط از صبح تا شب درس میخوندن منکه99 کنکور دارم بیش خودم فکر میکردم انیشتنم که واقعا انیشتن دوومم اما شاننس که نخواد منظورم سرنوشتهباید چیکار کنیم...واقعا خوش بحالتون امیدوارم توکنکورماهم لذت شما رو ببریم.یهوقت فکرنکنی حسودم ن عزیزنا امیدمچون خیلی هارو دیدم میخوندن ودرنیومدن کاش همه به اون چیزیکه لایق هستن زودتربرسن میدونم ادم اگه صد سال بشت کنکور بمونه بلاخره درمیاد مهم اینه عمرش تلف نشه زود تر دربیاد...بس کنکوری های امسال این رقابته باید قبول کنیدبجایی که بشینیددعا براهم کنیدبریدبه فکره چاره باشیدکه دیرنششششششششه
United States of America
مهراوه
۱۲:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا بعضی ها شعار میدن یعنی تو 100هزار نفر تجربی اینا بودن فقط از صبح تا شب درس میخوندن منکه99 کنکور دارم بیش خودم فکر میکردم انیشتنم که واقعا انیشتن دوومم اما شاننس که نخواد منظورم سرنوشتهباید چیکار کنیم...واقعا خوش بحالتون امیدوارم توکنکورماهم لذت شما رو ببریم.یهوقت فکرنکنی حسودم ن عزیزنا امیدمچون خیلی هارو دیدم میخوندن ودرنیومدن کاش همه به اون چیزیکه لایق هستن زودتربرسن میدونم ادم اگه صد سال بشت کنکور بمونه بلاخره درمیاد مهم اینه عمرش تلف نشه زود تر دربیاد...بس کنکوری های امسال این رقابته باید قبول کنیدبجایی که بشینیددعا براهم کنیدبریدبه فکره چاره باشیدکه دیرنششششششششه
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
امیدوارم همه ی دوستان موفق شوند
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۲۲:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
من کنکو۹۹ هستم بنظرم بدون کلاس کنکور میشه بهترین رتبه آورد بنظرتون کنکور حذف میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تنبل
۱۷:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تلاش و بی وقفه درس خوندن اونم در شرایطی که اصلا نمیتونی از نوجوانی و جوانی لذت ببری چون تا 24 سالگی فقط باید درس بخونی
و البته بعضی ها هم با سهمیه
Iran (Islamic Republic of)
م..
۰۲:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
خسته نباشین دلاورا.. به جای این صحبت ها برید درس بخونید و از هر ثانیه استفاده کنین..من بهتون میگم که با حرف زدن و دل خوش کردن رتبه برتر نمیشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خدا قوت عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
تبریک فراوان به این دوستان تلاشگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
تورو خدا برام دعا کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
هنوزم میشه جبران کرد ایا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
امسال رتبه یک کنکور تجربی رو اسما عیل بهروزی میاره .قول میدم.نه ازمون ونه کلاس کنکور میره فقط وفقط داخل خانه درس میخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
رتبه یک تجربی رو ترابی اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
امسال رتبه یک کنکور تجربی رو اسما عیل بهروزی میاره .قول میدم.نه ازمون ونه کلاس کنکور میره فقط وفقط داخل خانه درس میخانه
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۱۹:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
منم دوسال دیگه کنکور می دم وقطعا پزشکی رتبه ۱را می یارم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
خیلیا این رو میگن بگذار زمان کنکور برسه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
کنکور سال قبل ۴۵۰ شد رتبم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۱۱ ۲۹ دی ۱۳۹۶
کنکوری 97هستم.تیزهوشان درس میخونم ولی مهم تلاش خود ادمه.خیلیا بودن مدرسه عادی بودن و بدون کلاس کنکور رتبه خوبی کسب کردن.امیدتونو از دس ندین...موفق باشین
Iran (Islamic Republic of)
1
۰۰:۵۱ ۲۶ دی ۱۳۹۶
امیدوارم کنکور 99 من هم یکی از رتبه های برتر باشم
Iran (Islamic Republic of)
Haniye
۰۰:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
منم همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۱ دی ۱۳۹۶
امیدوارم منم سال بعد رتبه برتر بشم
Iran (Islamic Republic of)
علی یار
۱۹:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۶
الهی ب امید تو......
Iran (Islamic Republic of)
nazanin
۱۴:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان من برای همه وخودم ارزوی موفق شدن رادارم برای من هم سوال هست که دختراازپسرادرس خوان ترندولی درکنکور پسرابیشترموفق میشن نا ازاستادم که براکلاس کنکور میرم پرسیدم گفت که آی کیو یپسرابیشترازدختراهست برهمون پسرا موفق میشن من هنوز سال دهم هستم دوسه سال براکنکور وقت دارم ولی بااین رقابت که هست توکلاسمون همه ی بچه ها دارن ازسال دهم که انگار پیش دانشگاهی هستن به کنکور اماده میشن برای اونایی که امسال کنکورمیدن ازته دل دعا می کنم که رتبه برترکشوربشن لطفا شماهاهم منودعا کنید اصلا ناامیئنشیداون بالا خداست فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
آی کیو پسر و دختر نمیشناسه و یه ویژگی فردیه.موضوع اینجاس که پسرا درآن واحد روی یه موضوع میتونن به خوبی تمرکز داشته باشن ولی دخترا به چندین موضوع فکرمیکننن واین باعث حواس پرتی و ازدست دادن زمان و تمرکز اونا میشه.(این رو هم میگم این ی نظرکلی و اکثریه.ممکنه همه پیرو این نظر نباشن)
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۶
بعضیا دلشون خوشه مدرس خاص درس میخونن من خودم تیزهوشانم امسال فقط یه پزشکی داشت الکی دلتونو صابون نزنید که مدرسه خاصید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۲ دی ۱۳۹۶
عالی بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۲ دی ۱۳۹۶
امیدوارم همه در زندگی شان موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۹:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
من مدرسه تیزهوشانم خیلی سخت میگیرن کلا اعتماد به نفسم نابود شده نمی دونم چیکار کنم از الان داریم درس های دانشگاه رو می خونیم:( واسم دعا کنید منم رتبه برتر بشم
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۹:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
من مدرسه تیزهوشانم خیلی سخت میگیرن کلا اعتماد به نفسم نابود شده نمی دونم چیکار کنم از الان داریم درس های دانشگاه رو می خونیم:( واسم دعا کنید منم رتبه برتر بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
من خیلی نا امیدم
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۰:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
اول از همه خواست خداست.من بعضی ها دیدم کارشون تو مدرسه تقلب بود بعدم قبول شدن بعضیام درس خوندن و قبول نشدن چی بگم شاید امتحان الهی .
به هر حال خدام میفرماید همینکه بگم یچیزی بشه میشه.دوم تلاش و برنامه و استعداد و اینا همه ش وسیله س .خدایا به حق امشبت هرکی تلاش میکنه نا امیدش نکن یا ارحم الراحمین.امیدوارم منم ک امسال تلاشم زیاد کردم قبول شم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
setareh
۱۲:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۷:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
منم امسال قبولم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
که اینطور
United States of America
farhad9726
۰۰:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
منم دلم خیلی میخواد که از اینا باشم ‌
Iran (Islamic Republic of)
میلاد ولی پور
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
منم یه سال ۹۷کنکور میدم روزی ۱۲ساعت هم درس می خونم دعا کنید سال بعد منم یکی از اینا باشم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد ولی پور
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
منم یه سال ۹۷کنکور میدم روزی ۱۲ساعت هم درس می خونم دعا کنید سال بعد منم یکی از اینا باشم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد ولی پور
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
منم یه سال ۹۷کنکور میدم روزی ۱۲ساعت هم درس می خونم دعا کنید سال بعد منم یکی از اینا باشم
۱۲
آخرین اخبار