ساری،

معرفی سرمربی جدید تیم خونه به خونه

سکان هدایت تیم خونه به خونه مازندران در دستان مربی هلندی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد نعمتی مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: با تصمیم مدیران این باشگاه، تون دو چاتینیر ۵۷ ساله که سال ۲۰۱۴ سابقه دستیاری گاس هیدینک هلندی در تیم ملی کره جنوبی را در کارنامه داشته، به عنوان سرمربی جدید خونه‌به‌خونه مازندران انتخاب شد.


وی با بیان اینکه چاتینیر همچنین در فصل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم آنژی ماخاچ کالا داغستان روسیه بوده و در کادر فنی تیم ملی کره جنوبی در زمان هونگ میونگ بو نیز حضور داشه است، افزود: علیرضا امامی‌فر و یک مربی هلندی دیگر نیز به عنوان دستیاران چاتینیر انتخاب شدند.


حسین رحمانی سرمربی تیم فوتبال امید باشگاه خونه به خونه مازندران که به همراه این تیم در ۲ سال گذشته قهرمانی لیگ برتر امید‌های کشور را کسب کرد، ۳۰ خرداد امسال به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه برای مسابقات لیگ یک باشگاه‌های کشور انتخاب شده بود.


وی همچنین دراین مدت روند آماده سازی تیم و جذب بازیکنان جدید را نیز بر عهده داشت.


تیم فوتبال خونه به‌خونه مازندران در سومین سال حضور خود در مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا دوشنبه شانزدهم مرداد، در هفته نخست این مسابقات در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم مس رفسنجان است.


انتهای پیام/ع


سکان هدایت خونه به خونه مازندران در دستان مربی هلندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.