مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان:

جمع آوری ۸۶۰ میلیون تومان کمک خیران توسط آبشار عاطفه‌ها

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: سال گذشته ۸۶۰ میلیون تومان کمک خیریه از مردم لرستان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نرگس صفر بیرانوند در رابطه با وضعیت اهدا جهیزیه توسط موسسه خیریه آبشارر عاطفه‌ها در لرستان اظهار داشت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از ابتدای فعالیت خود در زمینه جهیزیه تا کنون ۱۲ سری جشن اهدا جهیزیه داشته که در این مدت هزار و ۱۷۹ سری جهیزیه اهدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم اهدا جهیزیه امسال باید هشت هزار و ۸۸۹ به اضافه ۳۱۳ سری جهیزیه در سطح کشور اهدا شود، افزود: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) نیز این موسسه در سطح شهرستان خرم‌آباد ۵۰ سری جهیزیه اهدا کرده و در سطح دیگر شهرستان‌ها نیز دو برابر این مقدار را اهدا کرده است.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان با بیان اینکه جهیزیه‌ها از ۵ تا ۸ قلم با توجه به نیاز نو عروسان در نظر گرفته می‌شوند، تصریح کرد: سال گذشته شاهد جمع‌آوری ۸۶۰ میلیون تومان کمک خیریه از سوی مردم لرستان بودیمکه امیدواریم امسال نیز این میزان افزایش یابد.

وی عنوان کرد:سه هزار خانوار معادل پنج هزار و ۲۴۷ نفر در سطح استان زیر نظر این موسسه هستند که تعداد ایتام نیز ۶۹۸ خانوار و معادل دو هزار و ۱۰۳ نفر هستند.

انتهای پیام/م

اهدای جهیزیه به نوعروسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.