نماینده ماکو در مجلس درگفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

خبرنگاران باید قلم هایشان را برای تحکیم مبانی اسلام بکار گیرند

تمام دست اندرکاران ، اربابان جراید ، روزنامه نگاران ، صدا و سیما و تمامی فعالان رسانه های مجازی باید قلم هایشان را برای تحکیم مبانی اسلام بکار گیرند .

عین اله شریف پور نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به دشمنی سرسخت آمریکا به عنوان یک غده ی سرطانی که اخیرا هم دشمنی هایشان علیه کشورمان اوج گرفته افزود: باید قلم تمامی اصحاب رسانه برای تحکیم مبانی اسلام و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته شود .

وی افزود : اصحاب قلم ضمن اینکه مسئولین کشوری ، استانی  و محلی را از انتظارات ، مشکلات ، موانع ، نواقص و چالش ها آگاه کنند باید وحدت ملی را در آثارشان محور قرار دهند .

نماینده مردم شهرستانهای ماکو ، پلدشت ، شوط و چالدران اضافه کرد : به عبارتی اصحاب رسانه باید نقش آینه را ایفا کنند همچنان که آینه با زبان بی زبانی ایرادات انسان را منعکس کرده و انسان نسبت به رفع آن عیوب و ایرادات اقدام می کند .

عین اله شریف پور یاد آور شد : همچنین امید است فعالان عرصه اطلاع رسانی ، با فعالیت منسجم و هدفمند و موثر ، نقشی مهم در کمک به پایدار بودن امنیت و ایجاد یک اراده و انرژی مثبت ملی را هم به طور موثر ایفا کنند .

 

انتهای پیام/ح

 

نماینده مردم ماکو بر بکارگیری قلم های خبرنگاران برای تحکیم مبانی اسلام تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.