سمنان;

کاهش وقوع سرقت در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : در 4 ماهه نخست سال 96 وقوع سرقت در استان سمنان 11 درصد کاهش داشته اشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی استان سمنان در نشست خبری خود با اشاره به کاهش 11 درصدی وقوع سرقت در استان سمنان از دستگیری هزارو 58 سارق در سطح این استان خبر داد.


وی از کاهش 23 درصدی وقوع سرقت موتور در سطح استان سمنان خبر داد و گفت : سرقت منزل نیز در 4 ماهه نخست سال 96 ، 6 درصد کاهش داشته است.


سردار قاسمی گفت : پلیس استان همه توان خود را برای ایجاد نظم و امنیت و برخورد قانونی با متخلفین به‌کار می‌گیرد.


فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش 80 درصدی تصادفان درون‌شهری منجر به فوت در این استان خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال 18 نفر در تصادفات درون شهری استان جان باختند که عمدتا عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت بودند و این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال قبل 10 نفر بوده است.


قاسمی از وقوع بیش از 2 هزارو 590 تصادف در این چهار ماه خبر داد و اضافه کرد: در مجموع تصادفات استان از نظر تعدد و فراوانی چهار درصد و از نظر تعدد فوتی‌ها یک درصد افزایش داشته است.


وی با ابراز خرسندی از کاهش 18 درصدی فوتی تصادفات جاده‌ای در این استان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 77 نفر در جاده‌های استان در چهار ماهه اول جان باختند که امسال این رقم به 63 نفر کاهش یافته است


قاسمی از کشف یک تن و 400کیلوگرم موادمخدر در چهار ماهه سال 96 خبر داد و افزود: در این مدت 23 باند توزیع و فروش موادمخدر در استان منهدم شده است.


انتهای پیام / ه

کاهش 18 درصدی فوتی تصادفات جاده‌ای در این استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.