دیدار نایب رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین با وزیر امور خارجه

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار بانایب رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین بر افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، مبارزه با افراط گرایی، تسریع در صدور روادید تاکید کرد.

دیدار نایب رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین با وزیر امور خارجهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفت سفتیچ نایب رئیس پارلمان بوسنی و هرزه گوین در ملاقات با ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از مهمانوازی ایران، اظهار داشت: من بر اساس تصمیم شورای ریاست جمهوری در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران شرکت کردم. بوسنی و هرزه گوین علاقمند به توسعه همکاری‌ها و تبادل هیات‌ها با جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قادر است در کمک به حل مشکلات منطقه‌ای به عنوان سکاندار کشور‌های منطقه عمل کرده و به حل این مشکلات و بحران‌هاکمک کند. وی موفقیت ایران در برجام را تبریک گفت.

در ادامه ظریف اظهار داشت: بوسنی هرزه گوین و مردم این کشور جایگاه خاصی در بین مردم ایران دارند.

ظریف در پاسخ به دعوت برای دیدار از بوسنی، ابراز امیدواری کرد در آینده این دیدار انجام شود. در ادامه وزیر امورخارجه کشورمان بر افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، مبارزه با افراط گرایی، تسریع در صدور ویزا برای افزایش توریست‌ها و تجار تاکید کرد.

نایب رئیس پارلمان بوسنی از افزایش همکاری برای جذب و تبادل گردشگر میان دو کشور و تسهیل در صدور روادید استقبال کرد.

انتهای پیام/

دعوت از ظریف برای سفر به بوسنی هرزه گوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار