تحلیل مسابقات سراسری قرآن کریم در برنامه «رصد»

برنامه «رصد» ویژه تحلیل و بررسی مسابقات سراسری قرآن کریم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

«رصد» ویژه مسابقات سراسری قرآن در شبکه قرآن سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ همزمان با نزدیک شدن به آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر ارومیه، ویژه برنامه «رصد» با محوریت تحلیل و بررسی این مسابقات به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت .

بر اساس این گزارش، این ویژه برنامه شامل دو بخش می‌باشد که در بخش نخست مروری بر تاریخچه 39 دوره گذشته این مسابقات که برای اولین بار در سال 1360 و در ایام دفاع مقدس آغاز شد، می‌پردازد و بخش دوم نیز مرور مسابقات پیش رو است که در حال حاضر سطوح استانی خود را پشت سر گذاشته و نتایج آن نیز در برخی از استان‌ها مشخص گردیده است.

این ویژه برنامه قرار است شنبه‌ها و با اجرای محمدرضا پورمعین از ساعت 22 به صورت زنده از این شبکه قرآنی پخش شود.

«رصد» در اولین قسمت خود شب گذشته  14 مرداد به روی آنتن رفت، در بخش بررسی تاریخچه مسابقات، میزبان استاد سیدمحسن موسوی بلده بود و گفتگویی تلفنی با مهدی چمران، از مسئولان اسبق برگزارکننده مسابقات انجام داد.

همچنین در بخش دوم برنامه که مروری بر مسابقات پیش رو است، با تنی چند از مدیران کل اوقاف برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان غربی و گلستان که نتایج مسابقات سطح استانی آن‌ها مشخص شده است، گفتگو صورت گرفت.

«رصد» کاری از گروه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیماست که ضمن پخش در روزهای زوج، شنبه‌ها به صورت ویژه به تحلیل و بررسی مسابقات سراسری قرآن کریم می‌پردازد.

 

انتهای پیام/

بررسی مسابقات قرآنی همراه با برنامه رصد در شبکه قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار