رشت؛

برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران گیلان

همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی همزمان با روز خبرنگار در رشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مراسم استانی روز خبرنگار 17 مرداد ماه با سخنرانی استاندار گیلان در رشت برگزار می شود.

وی افزود: حدود 500 نفر از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان که از سوی مدیران مسئول نشریات خود معرفی شدند، امسال در مراسم روز خبرنگار تجلیل می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه پیشکسوتان حوزه رسانه نقش مهمی در انتقال تجربه و علمی سازی این حوزه دارند، اظهار داشت: بخشی از مراسم روز خبرنگار امسال نیز به تجلیل از 4 پیشکسوت مطبوعات گیلان اختصاص داده شده است.

فاضلی گفت: خانواده 4 نفر از روزنامه نگاران استان که طی یک سال اخیر مرحوم شده اند و خانواده‌های 3 شهید خبرنگار گیلانی، شهیدان سیدمحمدرضا ثابت قدم، سیدمحمد اسحاقی و ابوالقاسم اخوان در این مراسم تجلیل می‌ شوند.

وی تصریح کرد: همایش استانی روز خبرنگار به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و همکاری استانداری و خانه مطبوعات گیلان از ساعت ٩ صبح سه شنبه 17 مرداد ماه در تالار ماه عسل واقع در ابتدای جاده رشت به انزلی، روبروی کارخانه پوشش برگزار می‌شود.

17 مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف  (سال 1377)  روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ع
 

گرامیداشت روز خبرنگار در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.