رشت؛

تصویب لایحه پرداخت جایزه تشویقی در بخش سرمایه‌گذاری و ساخت‌و ساز در رشت

لایحه جایزه پرداخت تشویقی در بخش سرمایه‌گذاری و ساخت‌و ساز در رشت مطرح و بندهایی از آن تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عباس صابر رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: در تصویب لایحه پرداخت جایزه تشویقی در بخش سرمایه‌گذاری و ساخت‌و ساز در رشت برای افرادی که قصد دارند پروانه ساخت‌و ساز بگیرند جوایزی برای پرداخت به‌موقع عوارض در نظر گرفته شده است.

وی افزود: افرادی که می‌خواهند اقدام به گرفتن پروانه ساخت کنند در صورت پرداخت به‌موقع عوارض در نظر گرفته شده در سه‌ماهه نخست سال ۲۵ درصد، سه‌ماهه دوم سال ۲۰ درصد، سه‌ماهه سوم سال ۱۵ درصد و در سه‌ماهه آخر سال ۱۰ درصد بخشودگی شامل حالشان خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه این اقدام موجب تشویق افراد می‌شود تصریح کرد: یقیناً با این اقدام افراد برای بهره‌مندی از بخشودگی‌های موردنظر ترغیب خواهند شد.

عباس صابر اظهار داشت:در این نشست شش بند از ۲۵ بند مربوط به لایحه جایزه پرداخت تشویقی در بخش سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز موردبررسی و تصویب قرار گرفت و بررسی بقیه بندهای آن به نشست مشترک آینده کمیسیون‌های عمران و برنامه‌و بودجه شورا موکول شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت از بررسی لایحه برون‌سپاری خدمات شهرداری رشت به بخش خصوصی بود خبر داد و افزود: بر اساس این لایحه قرار است انواع خدمات شامل صدور استعلامات، صدور مفاصا حساب و بهره‌برداری موقت به بخش خصوصی واگذار شود .

عباس صابر افزود: برون‌سپاری خدمات شهرداری رشت موجب کاهش مراجعات به شهرداری و تسریع در امور خواهد شد.

وی تصریح کرد: لایحه برون‌سپاری خدمات شهرداری رشت برای اخذ تصمیم نهایی به صحن شورا ارسال شد.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت جایزه تشویقی در بخش سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.