کرمان؛

کاهش ظرفیت تولید شیر در کارخانه شیر پگاه جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ظرفیت تولید روزانه شیر پگاه جیرفت نسبت به سال گذشته ۱۳ تن کاهش پیدا کرده است .

کاهش ظرفیت تولید شیر در کارخانه شیر پگاه جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت: کارخانه شیر پگاه جیرفت در سال گذشته دارای 18 تن ظرفیت تولید در روز بوده که در حال حاضر به 5 تن در روز کاهش پیدا کرده است.

وی افزود : کارخانه شیر پگاه جیرفت در سال 1376 به بهره برداری رسیده است و 20 سال از تاسیس آن میگذرد ولی عوامل متعددی از جمله مستهلک بودن دستگاه ها ،تاسیسات وغیره باعث بروز این مشکلات شده است.

امینی روش گفت : در حال حاضر نیاز به ورود سرمایه گذار به کارخانه داریم تا بتواند با دانش روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته در خطوط تولید و بسته بندی باعث تولیدی شود که توجیه اقتصادی داشته باشد .

فرماندار جیرفت افزود: توجه دولت و دولتمردان در شهرستان جیرفت به مسائل زیر بنایی است تا بتوانند از ظرفیت های کشاورزی گردشگری ،صنعت ،کارخانه جات ،معادن و..... به صورت بهینه استفاده گردد .


وی گفت :کارخانه های متعددی از جمله مجموعه صنایع غذایی ویس و کارخانه پگاه جیرفت و.... دارای زیر ساخت های لازم هستند اما دچار مشکلاتی شده اند که نیاز به توجه دارند که به امید خداوند در تلاش هستیم با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی شاهد رونق دوباره این کارخانجات در منطقه باشیم .


انتهای پیام/س

 

کاهش ظرفیت تولید شیر در کارخانه شیر پگاه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار