اردبیل؛

دستگیری سارق 4 میلیارد ریالی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق طلا و جواهرات به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی سارق جوانی که اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال و 120 میلیون ریال وجه نقد کرده بود در اردبیل دستگیر شد.

وی افزود: به دنبال شکایت مال‌باخته مبنی بر سرقت در منزل مسکونی‌اش پرونده‌ای در این زمینه تشکیل یافت و کارآگاهان تیم دوم مبارزه با این سرقت را در دستور کار قرار داده و با آغاز تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت را یافته و سارق جوان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق در بازجویی‌های انجام یافته به سرقت نزدیک به یک کیلو طلا و 120 میلیون ریال وجه نقد اعتراف کرد که اقدامات لازم در ارتباط با برخورد قانونی با این سارق در دستور کار قرار داده می‌شود.

عبدی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام یافته در سوابق کیفری این سارق یک فقره اخاذی نیز وجود دارد که طبق شرایط حاضر امیدواریم این سارق هر چه سریع‌تر به جزای اعمال خود برسد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از عموم مردم این است که در نگهداری اجناس گران‌قیمت، طلا و جواهرات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در صورت نگه‌داشتن این وسایل قیمتی در خانه از دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ح

اعتراف سارق جوان به سرقت یک کیلو طلا در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.