بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين علیه شجاعی و حاج صفی

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به اقدام 2 ملی پوش فوتبال کشورمان در رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين علیه شجاعی و حاج صفیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به اقدام 2 ملی پوش فوتبال کشورمان در رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل، رژیمی متجاوز، اشغالگر و غیر قانونی و هرگونه ارتباط با آن جرم شناخته شده است. بر این اساس هر اقدامی كه به نوعی موجب مشروعیت بخشی به این رژیم شود، اقدامی مجرمانه است. سال ها است كه جامعه ورزشی ایران شجاعانه در عین شایستگی های لازم از حضور در رقابت با ورزشكاران صهیونیستی خودداری كرده است و البته هزینه های آن را نیز پرداخت كرده است.حاضر شدن دو فوتبالیست ایرانی حاضر در لیگ یونان در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی، اقدامی است كه باید از سوی جامعه ورزشی ایران اعم از ساختارهای رسمی و غیر رسمی به شدت محكوم شده و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد .

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن احترام ویژه به همه ورزشكارانی كه قهرمانانه از بسیاری از امتیازات به دلیل رعایت این خواسته ملت ایران و در حمایت از مظلومیت به تاراج رفته فلسطینیان از حضور در رقابت با صهیونیست ها چشم پوشی كرده اند و محكوم كردن اقدام مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیكنان تیم .... جریان هایی را كه عامدانه از این اقدام طرفداری كرده و در تلاش برای توجیه و حتی حمایت از این اقدام برآمده اند تا به تعبیر خودشان تابو شكنی كنند؛ نیز به شدت محكوم می كند و از مجامع قانونی خواستار است تا نسبت به اینگونه تحركات واكنش مناسب و متناسب را اتخاذ كند. بی تردید این اقدام و اقداماتی از این دست ایجاب می كند كه وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی ایران ترویج و گسترش معارف فلسطین در میان ورزشكاران را به عنوان یك تكلیف تلقی كند و به ورزشكاران آموزش های لازم در این مهم داده شود تا به هنگام عقد قرارداد با تیم های خارجی دقت لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

حضور شجاعی و حاج صفی در دیدار مقابل نماینده رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
رژیم منحوس صهیونیستی برای پنهان کردن چهره جنایتکار خود هر نیرگی را بکار می برد مراقب باشیم فریب ساده لوحی برخی را نخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ه.ر
۰۱:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
من اصلا کارشون رو نمیپسندم..
آخرین اخبار