اردبیل؛

توقیف 2 دستگاه کامیون چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل از توقیف 2 دستگاه کامیون چوب آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان 2 دستگاه کامیون حامل 500 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی که از استان‌های همجوار وارد این استان شده بودند توقیف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه 2 دستگاه کامیون توقیف و 2نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده‌اند.

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل وکنترل دقیق گلوگاه های قاچاق عرصه را برای چنین افرادی تنگ‌تر خواهند کرد و با متخلفان به‌صورت جدی و شدید برخورد می‌شود.

هدایت از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی قاچاق الوار و چوب آلات جنگلی و زغال توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

وی تصریح کرد:‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/ح

کشف 500 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.