یاسوج؛

اختصاص۲ کلینیک سیار دندانپزشکی به استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص دو کلینیک سیار دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  اورنگ ایلامی گفت: در راستای طرح تحول سلامت دو کلینیک سیار دندانپزشکی برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم و کمتر برخوردار در شهرستان‌های مختلف به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در آئینی با حضور وزیر بهداشت 80 کلینیک سیار دندانپزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اختصاص یافت که از این تعداد با وجود پیگیری‌های مکرر و مجدانه دو کلینیک سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

ایلامی ابراز کرد: اختصاص دو واحد کلینیک سیار دندانپزشکی برای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان گامی دیگر در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این موبایل کلینیک‌ها تمام تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات عمومی دندانپزشکی به همراه یک راننده، یک دندانپزشک و یک دستیار فراهم است ادامه داد: تمامی خدمات این کلینیک‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ایلامی با تاکید بر اینکه پذیرش بیمار براساس اولویت‌های پیش‌بینی شده انجام می‌شود تصریح کرد: هزینه هر واحد موبایل کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم 3 میلیارد ریال است.

وی یکی از مهمترین اولویت‌های خود را ارائه خدمات مطلوب به مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات و برخورداری تمام مردم از خدمات شایسته و مطلوب در حوزه بهداشت و درمان به طور مستمر هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف سفر می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

هزینه هر واحد موبایل کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم 3 میلیارد ریال است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.