کرمانشاه؛

روستای طاهر آباد سنقروکلیایی پایلوت طرح روستای سالم

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مشارکت مردم روستای طاهر آباد از توابع این شهرستان مهمترین عامل پایلوت قرار گرفتن این روستا برای اجرای طرح روستای سالم و بالارفتن سطح رفاه و آسایش اهالی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یاور محمدی  با بیان اینکه با اجرای طرح روستای سالم، مردم روستای طاهر آباد از امکانات رفاهی و بهداشتی قابل توجهی برخوردار  می شوندو کار آفرینی و اشتغال پایدار را در روستا به دنبال خواهد داشت  گفت: روستاهایی که نسبت به بالارفتن سطح رفاه زندگی خودشان احساس مسئولیت کنند و به عمران و آبادانی روستا علاقه نشان دهند، از خدمات بیشتری از سوی دولت برخوردار خواهند شد.

فرماندار سنقرو کلیایی  گفت:امروز در روستاها امکانات ارزشمندی از قبیل اینترنت پرسرعت، گاز، راههای ارتباطی مناسب و... وجود دارد و  زندگی مردم روستا هم به سبک زندگی شهری نزدیک تر شده و بایستی با اجرای طرح روستای سالم و افزایش رفاه با مشارکت مردم، انگیزه ماندن در روستا و اشتغال برای روستائیان فراهم شود.

تسطیح و خاکبرداری و شن ریزی و آسفالت معابر خاکبرداری شده در روستا، احداث فضای سبز و نصب وسایل ورزشی، تعمیر مسجد و زیبا سازی دیوارها با نقاشی و شعارنویسی، نامگذاری کوچه ها ونصب تابلو، ادامه اجرای طرح هادی، تجهیزو نوسازی منبع و نصب شیر های قطع کن در محلات مختلف، احداث جایگاه زباله و تجهیز زمین ورزشی و نوسازی مدرسه از مهمترین موضوعاتی بود که برای اجرای کامل آنها و آماده شدن روستا برای برگزاری جشنواره روستای سالم در آینده نزدیک برنامه ریزی شد.

 

انتهای پیام/ز

باید انگیزه ماندن در روستا و اشتغال برای روستائیان فراهم شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.