شیخ ویسی: می توانستیم در ضد حملات به استقلال گل بزنیم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل استقلال تهران به هدفمان رسیدیم اما می توانستیم در ضد حملات به گل برسیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شیخ ویسی درباره تساوی استقلال تهران و استقلال خوزستان گفت: به آن جیزی که دنبالش بودیم دست یافتیم و شاید می توانستیم در ضد حملات به گل برتری هم برسیم. با این حال تساوی مقابل استقلال هم نتیجه خوبی است.

او درمورد ناکامی تیم های علیرضا منصوریان در هفته های ابتدایی لیگ برتر بیان کرد: من بازیکن استقلال خوزستان هستم و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما یکی از دلایل چنین موضوعی اینست که تیم ها به تازگی از فصل بدنسازی خارج شده اند و برای نتیجه گیری نیاز به زمان دارند.

شیخ ویسی درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه این مشکلات تا حدی رفع شده و مسئولان قول داده اند به زودی مسائل مالی استقلال خوزستان را به صورت 100 درصد حل کنند.

دروازه بان استقلال خوزستان درپایان گفت: حدود 20 بازیکن از تیم ما جدا شده اند و در این شرایط تنها 12 بازیکن به استقلال خوزستان آمده اند. به همین دلیل بسیار بعید است که بتوانیم انسجام تیمی 2 فصل گذشته را داشته باشیم اما همین که امتیاز هفته های ابتدایی را کسب کنیم به شخصیت تیممان کمک می کند تا در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی پس از دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار