رنگ آمیزی آجیل با "رنگ‌های غیرمجاز"/عوارض وحشتناک جعبه‌های فست‌ فود برای بدن/ توموری وحشتناک در صورت مرد آسیایی/شاه‌ کلید طلایی انتخاب‌ رشته کنکور ۹۶

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آجیل با طعم مواد شیمیایی/ در خرید برگه‌های زردآلو دقت کنید

رئیس انجمن علوم وصنایع غذایی ایران گفت: برخی آجیل‌ها با رنگ‌های غیرمجاز و ظاهری فریبنده در دسترس خریداران قرار گرفته که موجب مسمومیت می‌شوند.

چگونه یک انتخاب رشته موفق در کنکور سراسری داشته باشیم؟

کسب رتبه کنکور در انتخاب رشته تاثیر بسزایی دارد اما واقع بینی و رعایت روشهای اصولی در این امر را نیز نباید در تحقق موفقیت نادیده گرفت.

 چرخ اقتصاد داروخانه‌ها با فروش محصولات آرایشی بهداشتی می‌چرخد

مدیر کل اداره نظارت بر دارو سازمان غذا و دارو گفت: وضع اقتصادی داروساز‌ها اصلا خوب نیست و چرخ مالی داروخانه‌ها با فروش محصولات آرایشی بهداشتی می‌چرخد.

مراقب بوتاکس‌های تقلبی باشید!

عضو انجمن متخصصین پوست ایران حساسیت شدید و خطر ناک، دوبینی و حتی شوک و مرگ را از عوارض استفاده از بوتاکس‌های تقلبی و غیر استاندارد عنوان کرد.

آمار بالای جراحی چاقی در ایران

محقق مرکز تحقیقات چاقی گفت: با انجام رژیم غذایی نادرست ۵۰ درصد از حجم عضلات کاهش یافته و بعد از رهاکردن رژیم مجددا افزایش وزن به دنبال دارد.

توموری وحشتناک در صورت مرد آسیایی+تصاویر

رشد غیر عادی و ترسناک یک تومور در صورت یک مرد سالها باعث ترس و واهمه اهالی یک روستا در کشور کامبوج از او شده که سرانجام با عمل جراحی این مشکل برطرف شده است.

اعلام مهلت مجدد ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای جاماندگان

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از ۱۵ مرداد برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش‌دانشگاهی، مجددا فعال شده و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

 آیا از عوارض وحشتناک جعبه‌های فست فودبرای سلامتی خود باخبرید؟

بسته بندی فست فودها در جعبه های مقوایی خطری بسیار جدی‌تر از سس، روغن و دمای بالای سرخ شدن مواد غذایی را ایجاد می‌کند.

اعلام ظرفیت رشته‌های دانشگاهی آزمون سراسری سال ۹۶

 دفترچه های انتخاب رشته در گروه های آزمایشی مختلف، ظرفیت پذیرش در این دوره از کنکور سراسری را در مجموع ۷۴۷ هزار و ۸۹۲ نفر نشان می دهد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.