شهادت 9 عضو یک خانواده در حملات وحشیانه جنگنده‌های سعودی به صعده

9 عضو یک خانواده در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در شمال یمن به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در تازه‌ترین اقدام جنایتکارانه عربستان سعودی در یمن، 9 عضو یک خانواده شامل سه زن و شش کودک در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده در شمال یمن به شهادت رسیدند.

دکتر عبدالله العزی، رئیس اداره بهداشت استان صعده گفت در حمله بامداد روز جمعه به خانه‌ای در حومه جنوب غربی شهر صعده 9 نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند. به گفته این منبع پزشکی، سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: ما همه جنایت دشمن را ثبت می‌کنیم و هرگز فراموش نخواهیم کرد. همه جنایتکاران انشاء الله به زودی محاکمه خواهند شد.

سخنگوی ائتلاف سعودی از اظهار نظر درباره این حمله خودداری کرد.

یکی از آشنایان این خانواده گفت این حمله قبل از طلوع آفتاب و در شرایطی روی داد که اعضای خانواده خواب بودند. به گفته وی اجساد به سردخانه منتقل شده است و نیروهای امدادرسان در حال تلاش برای پیدا کردن یک زن ناپدید شده در میان ویرانه های ساختمان هستند.

تصاویری که از صحنه حمله گرفته شده است نشان می دهد این خانه به صورت کامل نابود شده است. صعده که از مقرهای اصلی نیروهای جنبش انصارالله یمن به شمار می رود بارها هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفته است.

در ماه ژوئن در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به بازاری در استان صعده دستکم 26 نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

در حمله هوایی جنگنده های سعودی به یمن 9 نفر شهید شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار