ولایت فقیه تنها راه مقابله با توطئه های دشمن

امام جمعه آبادان:دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور بصیرت و پیروی از ولایت فقیه را تنها راه مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت:دشمن به دنبال بی اعتمادی مردم و دلسرد کردن آنها نسبت به نظام و انقلاب است.

ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت امام رضا(ع) گفت:امروز دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و علما است و آگاهی مردم از وقایع و رخدادها سدی در برابر توطئه های آنان است.

وی به صدور فرمان مشروطیت در چهاردهم مرداد 1285 هجری شمسی اشاره کرد و گفت:آنچه باعث شد مشروطیت شکست بخورد پایین بودن تجربه و بی بصیریتی جامعه و راهبران آن زمان بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به سالروز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و افزود: بر اساس شریعت اسلام، حقوق بشر ناشی از کرامت و ارزش ذاتی انسان است.

وی گفت:حقوق بشر غربی نیز در راستای منافع و خواسته های استکبار رقم می خورد و توجهی به مظلومان بخصوص در فلسطین و یمن ندارد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر به بیانات مقام معظم رهبری در حکم تنفید رئیس جمهوری اشاره کرد و بیان داشت:دغدغه های رهبری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که دولتمردان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود:بیانات مقام معظم رهبری همه مسئولان دولت دوازدهم را در بر می گیرد و اگر مسئولی نمی تواند در این مسیر حرکت کند نباید مسئولیت قبول کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به 17مرداد ماه سال 1377 و شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان اشاره کرد و بیان داشت:خبرنگاران نقش مهمی در بیان مشکلات مردم دارند.

وی گفت:هر چه قلم خبرنگاران مستقل و خارج از جریان های سیاسی باشد بدون شک تاثیرگذارتر خواهد بود.

انتهای پیام /د

دشمن به دنبال بی اعتمادی مردم نسب به انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.