واکنش های متفاوت کلوپ و مورینیو به قرارداد نجومی نیمار با پی اس جی

دو مربی سرشناس لیگ برتر انگلیس درباره قرارداد نجومی ستاره برزیلی بارسلونا با پاری سن ژرمن ،واکنش های متفاوتی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،نیمار در آستانه امضای قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قراردارد و گزارش ها حاکی از آن است که انتقال او در مجموع حدود 500 میلیون یورو برای پی اس جی هزینه در بر خواهد داشت.


در حالی که مورینیو سرمربی منچستریونایتد این قرارداد چندان گران نمی داند یورگن کلوب سرمربی لیورپول این اقدام پاری سن زرمن را به سخره گرفتن قانون «فیرپلی مالی یوفا» توصیف می کند.
مورینیو با انتقاد از افزایش انتقال های 40،30 و 50 میلیون پوندی گفت: من فکر نمی کنم نیمار برای 200 میلیون پوند گران باشد.
سرمربی من یونایتد افزود، نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. بدون شک انتقال او از بارسلونا از نظر اقتصادی اقدام بسیار بزرگی است و مطمئناً پاری‌سن‌ژرمن به این موضوع فکر کرده است. پس من فکرمی کنم  مسئله نیمار نیست. مسئله عواقب این انتقال است.
در حقیقت حالا شما تعداد زیادی بازیکن 100 ، 80 و 60 میلیون پوندی خواهید داشت. فکر می کنم مشکل اینجا است.


کلوپ هم در واکنش به قرارداد نجومی نیمار گفت: چگونه می شود در چارچوب قانون «فیرپلی مالی یوفا» چنین انتقالی امکان پذیر می شود. این مسخره کردن قانون است.
من فکر می کردم که قوانین فرپلی مالی وضع شده تا چنین شرایطی رخ ندهد.اما به نظر می رسد این یک پیشنهاد است نه یک قانون و قاعده. من نمی فهمم چطور چنین چیزی اتفاق می افتد.
وی افزود فقط دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن می توانند چنین مبالغی بپردازند. همه این موضوع را می دانند.امیدوارم این قرارداد یک استثنا باشد نه یک گام بعدی در فوتبال.
انتهای پیام/

اظهار نظرهای مورینیو و کلوپ درباره انتقال نیمار به پاریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.