قم؛

آغاز تمرین تیم فوتبال صبای قم

تيم فوتبال صبای قم برای كسب آمادگی بیشتر در فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر امروز نخستين تمرين خود را در قم آغاز کرد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم فوتبال صبای قم که در روزهای اخیر دست‌خوش تغییر و تحولات زیادی شده،در شرایطی که تا آغاز بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تنها چهار روز دیگر باقی مانده است، از امروز در قم تمرین خود را از سر گرفت

صبای قم بعد از پایان شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در اردیبهشت ماه و سقوط به دسته اول، بعد از قرعه‌کشی روز سوم مرداد ماه ابتدا سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد و کمتر از یک هفته بعد از این انتخاب، بار دیگر در کادر فنی تغییر جدیدی به وجود آورد و اسماعیل اسماعیلی سرمربی صبا شد.

کار جذب بازیکن برای حضور در رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز از روز چهارشنبه یازدهم مرداد توسط کادر فنی صبا و مدیریت جدید این تیم آغاز شد و صبا امروز نخستین تمرین خود را در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم انجام داد.

این تمرین زیر نظر ناصر بختیاری‌زاده مربی بومی فوتبال قم که در دوره‌های دهم تا چهاردهم لیگ برتر مربی صبا بود، به انجام رسید و در آن تعداد ۳۰ بازیکن حضور داشتند، در حالی که اکثر آنها نفرات و بازیکنان بومی بودند و ۶ نفر از این جمع در پست دروازه‌بانی تمرین کردند.

یکی از نکات قابل توجه راجع به نخستین تمرین صبا در قم، حضور سیدمهدی حسینی در تمرین صبا است، فوتبالیستی که فصل قبل در 90 درصد بازی‌های صبای قم عضو ثابت تیمش بود و در حالی که خبرها حکایت از پیوستن رسمی وی به تیم اکسین البرز حکایت داشت اما این بازیکن امروز با صبا تمرین کرد.

همچنین از دیگر بازیکنان فصل گذشته صبا می‌توان به محسن کرمی، میلاد آبادی و عرفان بادی اشاره کرد که در تمرین این تیم بودند و مسعود کیومرثی مهاجم و سهمیه زیر ۲۳ سال فصل گذشته صبا و سابق نفت مسجدسلیمان که غیر بومی است دیگر بازیکن حاضر در تمرین صبا است.

انتهای پیام/ش

تمرین تیم فوتبال صبای قم آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار