کشته شدن دو گردشگر روس در انفجار انبار مهمات در آبخازیا

بر اساس آمار جدیدی که کمیته تحقیق روسیه روز پنجشنبه منتشر کرد دو گردشگر روس در انفجار انبار مهمات در آبخازیا کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری نووستی ، مقامات آبخازیا و روسیه روز پنجشنبه از کشته شدن دو گردشگر روس و زخمی شدن بیش از 30 نفر در چند انفجار انبار مهمات در آبخازیا ، جمهوری جدایی طلب طرفدار روسیه در گرجستان خبر دادند.
 
خبرگزاری نووستی به نقل از میزان لومیا سخنگوی وزارت وضع اضطراری آبخازیا گزارش داد « ما اجساد دو نفر به نام های النا پولیاکووا متولد 1970 و النا تیموفیووا متولد 1962 را پیدا کردیم. هر دو آنها از سن پترزبورگ آمده بودند ».
 
بر اساس آمار جدیدی که کمیته تحقیق روسیه روز پنجشنبه منتشر کرد دهها نفر از جمله بیش از 30 گردشگر روس نیز در این انفجار زخمی شدند. علت این انفجار مشخص نشده است. وزارت بهداشت آبخازیا روز چهارشنبه در آماری اولیه از زخمی شدن بیش از 50 نفر از جمله 19 گردشگر روس خبر داده بود.
 
 آبخازیا و اوستیای جنوبی در آغاز دهه 1990 از گرجستان جدا شدند. مسکو استقلال این دو جمهوری را در پایان جنگی کوتاه با گرجستان در اوت 2008 به رسمیت شناخت.
 
 
انتهای پیام/

 

دو گردشگر روس در انفجار انبار مهمات آبخازیا کشته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار