اکران انیمیشن «در مسیرباران» در سینماهای حوزه هنری

فیلم سینمایی انیمیشن «در مسیر باران» همزمان با شب میلاد امام هشتم در سینماهای حوزه هنری در شهرستان ها اکران می‌شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره اکران فیلم «در مسیر باران» همزمان با میلاد امام رضا (ع) گفت: بنا بر اعلام دفتر استانی موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، به عنوان متولی سینماهای حوزه هنری در استان خوزستان انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» امروز پنج شنبه (12 مرداد) در دو سانس 18 و 20 در سینما بهمن اهواز به صورت رایگان به نمایش در می آید.

غلامرضا فرجی درباه اکران فیلم در دیگر سینماهای حوزه هنری گفت: این فیلم در شب میلاد امام رضا در سینما آفریقا مشهد، سینما چهارباغ اصفهان، سینما قدس همدان، سینما بهمن اهواز، سینما شیراز شیراز، سینما بهمن ارومیه، سینما آزادی تبریز، سینما 29 بهمن سبزوار، سینما بهمن بیرجند میزبان فیلم سینمایی انیمیشن در مسیر باران تولید موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی است.

این فیلم باتکنیک سه بعدی به مدت دو سال با بیش از صد نفر متخصص و تلاش های شبانه روزی آماده شده است. مدت این فیلم سینمایی انیمیشن که به سفارش موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تولید شده و محصول استودیو انیمیشن «بنیان فیلم» است 80 دقیقه است.

کارگردانی این اثر برعهده حامد کاتبی است و تهیه کنندگی آن را مریم چوپان زاده برعهده دارد. داستان فیلم را سعید تشکری و مهدی سیم ریز نوشته اند.

در این فیلم امین زندگانی، رحیم نوروزی، محمد شیرخانلو ، محمد جهانبا و... بازی کردند.

داستان این انیمیشن روایتگر روزهای سخت زندگی مردی به نام ریان است که خشکسالی تاب وتوانش را بریده و روزگار را بر او و خانواده اش سخت نموده است. ریان دل از خانه و خانواده می برد و با دوست قدیمی اش هرمز عزم تجارت می کند و به سوی مرو راهی می شود اما این را ه پر پیچ و خم شروع دنیای تازه ای برای او دوستش هرمز است.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/

"در مسیر باران" اکران میلاد امام رضا (ع) می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.