اردبیل؛

افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر در پل معلق مشگین‌شهر

نمایشگاه فرهنگ و هنر مشگین‌شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه گردشگری پل معلق این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی‌نیا مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگ و هنر مشگین‌شهر در پل معلق اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری است که در این زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری با معرفی فرهنگ ناب مشگین‌شهر به گردشگران خارجی در پل معلق مشگین‌شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به این که مشگین‌شهر ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فرهنگ و هنر دارد، افزود: با برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر درصدد هستیم فرهنگ و هنر را به همگان معرفی کنیم.

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر بیان کرد: در نمایشگاه فرهنگ و هنر صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری مشگین‌شهر در غرفه‌های مختلف در معرض نمایش گذاشته شده و هموطنان می‌توانند با حضور در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر از این نمایشگاه دیدن کنند و نسبت به آثار فرهنگی و هنری مشگین‌شهر آشنایی کامل داشته باشند.

عباسی نیا تصریح کرد: شهرستان مشگین‌شهر یکی از شهرهای بکر در حوزه گردشگری است که با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر در این شهرستان تاثیرات بسزایی در حوزه اقتصاد داشته است.

 

انتهای پیام/ع

نمایشگاه فرهنگ و هنر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار