قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور بی‌واسطه مسئولین میان مردم موجب آگاهی از خواسته‌های آنان می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: حضور بی واسطه مسئولین میان مردم موجب می‌شود خواسته‌های مردم را بگیرند و در سیاست‌هایی که تنظیم می‌کنند آن‌ها را لحاظ کنند.

قنبریداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مستقیم مسئولان در میان مردم و تاثیر این مسئله بر حل مشکلات آنان، اظهار داشت: یکی از راه‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان این است که آنان مستقیم در میان مردم حضور یابند.

وی ادامه داد: وقتی مسئولین به صورت مستقیم با مردم ارتباط پیدا می‌کنند مشکلات را از نزدیک لمس خواهند کرد البته رسانه‌ها هم کانال ارتباطی مناسبی هستند اما لمس مستقیم مشکلات تاثیرگذارتر از دیدن مشکلات مردم از طریق رسانه‌ها است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: در تحقیق بهترین روش گردآوری اطلاعات مشاهده مستقیم است اینکه از نزدیک مسائل مردم مشاهده شود بسیار تاثیرگذار است چنانچه مقام معظم رهبری نیز در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به این مهم اشاره کردند.

مسئولین هم با حضور در میان مردم می‌توانند خواسته های آنها را در سیاست‌گذاری ها لحاظ کنند

قنبری اضافه کرد: حضور بی واسطه مسئولین میان مردم موجب می‌شود که آنان تقاضا و خواسته‌های مردم را بگیرند و در سیاست‌هایی که تنظیم می‌کنند آن خواسته‌ها را لحاظ کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری خاطر نشان کرد: بهترین روش تصمیم‌گیری روشی است که تصمیمات منطبق با مطالبات و نیازها باشد هر سیستمی خواسته‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را به قانون به تبدیل می‌کند بنابراین مسئولین هم با حضور در میان مردم  می‌توانند خواسته ها و مطالبات آنها را در سیاست‌گذاری ها لحاظ کنند که منجر به حل مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار