رئیس کل دادگستری خراسان رضوی؛

مشروعیت ارکان نظام به جایگاه ولایت وابسته است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مشروعیت مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها به جایگاه منیع ولایت امر و امامت امت بستگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی با اشاره به حضور قدرتمندانه مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا افزود: خدمت به مردم با هدف کسب رضایت خداوند متعال در چنین نظامی موجب مباهات و افتخار مسئولان است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قضا در اسلام و نظام مقدس اسلامی گفت: به دنبال این اهمیت شاهد مسئولیت خطیر قاضی در نظام اسلامی هستیم و این نکته باید همواره مورد توجه و تأکید مسئولان و همچنین قضات قرار داشته باشد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی خدمت رسانی به مردم را یک توفیق الهی دانست و خاطر نشان کرد: ارزش این خدمت در دستگاه قضایی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند و براین اساس مسئولان و قضات باید تمامی تلاش خود را در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعان محترم با تأکید بر رعایت شرع و قانون بکار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: یکی از مهمترین نکاتی که همواره باید مورد توجه قضات محترم قرار گیرد بروز بودن آگاهی‌های تخصصی و افزایش دانش قضایی است و توجه به این امر قطعاً در رسیدگی به پرونده‌ها به کمک قاضی خواهد آمد.


انتهای پیام//ف. ج.


برگزاری مراسم تحلیف کارآموزان قضایی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.